יצאתי מהסופר והנחתי את השקיות בבגאז׳,
״אם היא הולכת אתה מקבל מכות.״ שמעתי קול של חבורת ילדים מדברים והבטתי לכיוון המהומה, חבורת ילדים בני 17/18 עומדת מול ילד בערך בגילם בעל שיער שחור,
״לכי..״ הוא אמר לבחורה שעמדה מפוחדת מאחריו ואני התקדמתי לשם בשקט.
הבחורה זזה ממנו הצידה ושני ילדים העיפו את בעל השיער השחור אל הרצפה. באיזה סרט אתם חיים? אתם חמולה מול ילד אחד.
״הלו, ילד. מה אתה חושב שאתה עושה?״ צעקתי אל הילד שדחף ונעמדתי מולם, ״מזה עניינך נשמה?״ הוא שאל ונעמד בפוזה מולי.
״נשמה תקרא לאמא שלך. ואני חושב שזה שאתה משחק אותה גבר על אחי וחברה שלו זה אחושרמוטה ענייני.״ אמרתי בעצבים והסתכלתי אל עיניו במבט חודר.
הילד לא באמת אחי, אני אפילו לא מכיר אותו.. אבל מי הם בכלל שיבואו חמולה על ילד אחד?
״פעם הבאה שאתם באים חמולה על ילד אחד תחשבו שוב אם אתם גברים או סתם שרמוטות.״ אמרתי בעצבים והם בלעו את רוקם בכבידות,
״בוא.״ אמרתי בעדינות לבעל השיער השחור שהיה על הרצפה והושטתי את ידי, הרמתי אותו מהרצפה וחברה שלו חיבקה אותו.
״איפה אני מוריד אתכם?״ שאלתי בחיוך קטן והבטתי בהם דרך המראה, ״תפנה פה שמאלה ותעצור בבית הראשון בבקשה.״ הבחורה אמרה בעדינות והנהנתי.
עצרתי והבחורה הודתה לי ויצאה, ״אני מרגיש אפס.״ הילד אמר וראיתי את הכאב שבעיניו, ״הם באו עלייך חמולה, אתה לא אמור להרגיש אפס, עשית מה שצריך בשביל שהיא תהיה בטוחה.״ אמרתי בחיוך קטן והוא לחץ את ידי בגבריות הודה לי ויצא מהאוטו.״מה שעה חיים שלי?״ אן שאלה אותי וקמה לקראתי כשנכנסתי הביתה, ״מצטער קטנה, הקפצתי איזה ילד ואת חברה שלו הביתה.״ עניתי בשקט והנחתי את המצרכים על השולחן בזמן שאן בוחנת אותי מבולבלת.
״הייתה חמולה מחוץ לסופר שהציקה לחברה שלו והוא הגן עליה אז הם אמרו שאם היא הולכת הוא מקבל מכות, חמולה על ילד אחד..״ אמרתי בשקט והשפלתי את מבטי, ״אני יודע שזה דפוק שאני מתערב, אבל אם הבחורה הזו הייתה שי אן? לא הייתי רוצה שדבר כזה יקרה לה ואף אחד לא יתערב..״ אמרתי בעצב והיא הביטה בי בחמימות, ״אני אוהבת אותך טלאורי.״ היא אמרה בשקט ונישקה אותי.״אתה אוהב אותה טלאור?״ ראובן אביה של אן שאל אותי כשהתיישבנו על הכיסאות בגינה, ״כן, אני אוהב אותה מהרגע הראשון שהתחלנו להתקרב.״ עניתי בנימוס תוך כדי שאני נזכר בנשיקה שלי ושל אן במועדון.
״טוב לה איתך?״ הוא שאל ואני הבטתי בו בוחן אותי,
״אני לא יכול לדבר בשמה, אבל אני יכול להגיד לך שאני שומר עליה ומכבד אותה, חשוב לי שהיא תהיה מאושרת.״ עניתי ברצינות וראובן חייך.
״איזה גבר..״ הוא חייך אליי וחייכתי חזרה, ״אני שמח שבאתם טלאור.״ הוא הוסיף בחיוך ולחץ את ידי.
נכנסנו אל תוך הבית ואן ואימה הביטו בנו בחיוך,
״זהו אני מאוהבת.״ אביגיל אמא של אן צחקה בשקט והביטה בי, הסתכלתי על ראובן לוודא שהוא לא שומע את השיחה שלהן והוא בהחלט לא שומע.
״רוצה אותו?״ אן שאלה בציניות ואני הבטתי בה בהתנשאות.
התקדמתי אל המקום בו היא יושבת והזזתי את קצוות שיערה אל מאחורי האוזן, ״מצטער קטנה, אני לא מוותר עלייך.״ אמרתי לאן ועשיתי לאימה סימן עם היד של ׳תתקשרי אליי׳ וקרצתי לה בפלרטוט, הבנות צחקו ואני התיישבתי ליד ראובן שהספיק לאהוב אותי בשעתיים בהן אנחנו נמצאים פה.