פרק 21:

1.1K 51 1
                                    

״אן אמורה לבוא עוד איזה שעה.״ התרסקתי על הספה בבית של אן ושי צחקה, ״אני לא מאמינה שאתה גר פה.״ היא התקדמה והתיישבה לידי, ״גם אני לא.״ חייכתי והיא צחקה.
״מה איתך ועם גל?״ שאלתי והיא השפילה את מבטה, ״מה יש שיו?״ שאלתי ודמעה זלגה מעיניה.
״נפרדנו.. כל הקטע הזה שאנחנו הולכים ברחוב ופתאום 700 בחורות מהעבר שלו צצות, זה לא בשבילי.״ היא ענתה ואני חייכתי חיוך קטן, ״את בעצמך אמרת שיו. בחורות מהעבר. את ההווה. אל תתני לזה להרוס לכם.״ עניתי והיא נשכבה על הספה ושמה את ראשה על ברכיי.
״זה לא רק זה טלטול, האקסית שלו חזרה..״ היא אמרה בעצב ואני נחנקתי, היא בארץ?!
״אוקי.. ולמה זה מזיז לך?״ שאלתי בבלבול וליטפתי את שיערה, ״אהבת חיו, למה שלא יזיז לי? חוץ מזה.. הוא אמר שהוא צריך קצת זמן.״ היא אמרה בעצב והגוף שלי התמלא בכעס,
״הוא עזב אותך בשבילה שיו?״ שאלתי בעצבים והיא קמה ממני, ״נראה לך? ביום שזה יקרה אני אשבור אותו. היא חזרה ולא הפסיקה להציק לו על זה שיש להם כנראה ילד ביחד, אמרתי לו שכל הסרט הרע הזה לא בשבילי.״ היא אמרה ואני הופתעתי, שיט.. הוא אמור לבוא עוד מעט.
״הוא בא לפה עוד מעט את יודעת את זה נכון?״ שאלתי והיא הנהנה, ״לא אכפת לי, אני לא אבכה בגלל זה. אני אוהבת אותו באמת וכל מה שחשוב לי זה שהוא יהיה מאושר, גם אם זה לא איתי. ואם הוא מאושר שיש לו משפחה איתה, אז תפדאל. אני לא אמורה לבכות בגלל האושר שלו.״ היא אמרה ואני הופתעתי ממנה לטובה. לא ידעתי שאחותי כלכך התבגרה לי.

שלוש דפיקות עצרו אותנו והיא קמה לפתוח את הדלת,
גל קפא בכניסה לבית כשהביט בעינייה ואני נקרעתיי מצחוק.
פדחן היה פדחן נשאר!
״נהפכת לעציץ בזמן הזה שלא הייתי?״ שי שאלה בחיוך מראה לו שהם בסדר. גל גיחך וחיבק אותה, היא נרתעה מעט אבל חיבקה אותו בחזרה חיבוק ידידותי.
״מה חדש מאמי?״ שאלתי אותו כשהוא התיישב לידי ושי הלכה להכין משהו לאכול במטבח.
״ליז חזרה.. היא אומרת שיש לה ילד ממני כבר שנתיים.״ גל אמר ואני הבטתי בו בחיוך, ״איזה דביל אתה גל אלוהים.״ עניתי והוא הביט בי אבוד גורם לי לצחוק,
הוא הביט בי מבולבל ואני הנדתי בראשי מעיד על הטמטום שלו. ״היית איתה עם קונדומים גל, קנינו אותם כל פעם מחדש ביחד, כל פעם שהזדיינתם שאלתי אותך אם היית עם קונדום.״ עניתי לו וההבנה נפלה עליו,
״יואו נכון! בת זונה!״ הוא הביט בי מופתע ועוד שניה צרח מאושר.
״שהיא לא תנסה לעבוד עלייך, תעשו בדיקת אבהות.״ אמרתי לו והוא דפק את ידו במצח על כמה שהיה מפגר.
״אתה קולט מה נהרס בגללה?״ הוא שאל בעצב ובחן את שי שמבשלת במטבח, איזו אישה אלוהים..
״שום דבר לא נהרס גל, היא תקבל אותך בחזרה. רק תוכיח לה שלא תעזוב אותה בכל שניה שאחת מהמיליון אקסיות שלך תגיד שיש לה ילדים ממך.״ אמרתי והוא הנהן בחיוך.

הוא התקדם אליה למטבח וחיבק אותה מאחור גורם לה להבהל מעט, ״הבהלת אותי.״ היא אמרה וניגבה את ידיה במגבת המטבח הקטנה שנחה על כתפה.
״אני מצטער שיו, יצאתי כלכך אפס איתך, וזה לא מגיע לך.
יש לי הרבה אקסיות זה נכון. הייתי עם המון בנות יפה שלי אבל אף אחת מהן לא תשתווה אלייך בחיים, את מבינה את זה נכון? אני בחיים לא אצליח לאהוב מישהי כמו שאני אוהב אותך שי, את האישה שלי. אני לא רוצה אף אחת אחרת. הייתי אדיוט ומבולבל, זה לא קל שמישהי אומרת שיש לך ילדים ממנה, זה הרס אותי, ובלי להתכוון אני הרסתי אותנו. אבל אני יכול לתקן, אם רק תתני לי אפשרות.״ הוא אמר לה ואני פערתי את עיניי בהלם, גל בחיים, אבל בחיים! לא התחנן לבחורה.
״יהיו לנו הרבה נפילות גל ואנחנו נקום כל פעם מחדש. אבל אני לא מוכנה שכל פעם תעזוב אותי בגלל שאתה לא יודע איך לאכול את הדברים. אני פה בשביל שנעבור את זה ביחד, לא בשביל שתפריד אותנו אחרי כל נפילה.״ היא ענתה וחיוך קטן עלה על פניי.

״שלום לכולם!״ הדלת נפתחה על ידי אן שנכנסה הביתה בחיוך ואני בנתיים קמתי לקראתה.
״יפה קטנה!״ אן אמרה בהתרגשות וחיבקה את שי ולאחר מכן נתנה כאפה לראשו של גל. כן, שי סיפרה לאן, הן חברות טובות.
״טלאורי שלי..״ היא אמרה בשקט והתקדמתי אליה,
״אהובה שלי.״ לחשתי וליטפתי את פניה, ״תחבק אותי כבר.״ היא אמרה בקול נואש ומיד הכנסתי אותה בין זרועותיי.
״התגעגעתי אלייך קטנה.״ אמרתי בשקט והבטתי עמוק אל תוך העיניים הכחולות והסוחפות שלה.
״התגעגעתי אלייך כלכך..״ היא לחשה ורכנה אליי, ״בואי לפה.״ אמרתי בצרידות וסחפתי אותה לנשיקה ארוכה של געגוע.
״אני רוצה להרגיש אותך בייב.״ היא לחשה לי באוזן בקול שאני אוהב והחבר שלי אוטומטית נעמד.
היא נשכה את השפה התחתונה שלי מתגרה בי בכוונה ונכנסה למטבח, אוי אלוהים אם גל ושי לא היו פה..
אן גל ושי התקדמו אל הסלון ואן זרקה לי תפוח אדום תוך כדי שהיא נוגסת בשלה, ״רוצים נעשה משהו היום?״ אן שאלה את כולנו ובחנתי את פניה, כלכך יפה..
״מה בא לך לעשות?״ שאלתי והיא עשתה את עצמה חושבת,
״תזמין את חברים שלך, אני את שלי. נשים שירים אלכוהול וזה, מה אומרים?״ היא שאלה ואני הנדתי בראשי,
״הלילה את שלי.״ לחשתי לה בצרידות והצמרמורת לא איחרה להגיע אל גופה.
״בעצם לא היום, מחר עדיף.״ היא אמרה להם ואני חייכתי כהסכמה.
״אנחנו גם מוזמנים?״ גל שאל בחיוך ושם את ידו סביב מותניה של שי, ״היא כן, אתה לא.״ אן אמרה לו והוציאה לו לשון.
היא כועסת עליו על מה שהוא עשה לשי, ובצדק..

״טוב אחוי אנחנו נזוז.״ שיו אמרה לי כשהערב הגיע והם קמו, קמנו ביחד איתם ואן חיבקה את שניהם לשלום,
ליוויתי אותם לדלת ואחרי שיחה קצרה עם גל סגרתי אותה.
״בייבי..״ אן אמרה לי בקול שאני אוהב והסתובבתי אליה בחיוך, ׳פאק אן..׳ החיוך שלי ירד ונשכתי את שפתיי.
״את תהרגי אותי בסוף.״ אמרתי בצרידות והתקדמתי אל אן שלבושה בהלבשה תחתונה שחורה וסקסית.
״מסכים לי להזמין אותך לשחיה לילית?״ היא שאלה בחיוך היפה הזה שלה, אבל היא הייתה עייפה מקודם, ועוד אחרי כל הזמן הזה בבסיס.. לא עדיף שהיא תנוח קצת?
״את לא עיי..״ אן קטעה אותי בכך שנצמדה עם איברה אל החבר שלי ולחשה לי בקול שאני אוהב ״בעירום.״

טלאור.Where stories live. Discover now