פקחתי את עיניי ובחנתי את אן שישנה לצידי, כלכך יפה..
״קטנה שלי קומי..״ אמרתי בשקט וליטפתי את שיערה בעדינות, ״אני קמה.״ היא אמרה והסתכלה עליי בחיוך קטן,
״כל בוקר איתך יותר טוב מהשני..״ היא אמרה בשקט והניחה על שפתיי נשיקה קטנה בזמן שהלב שלי מחסיר פעימה.
היא קמה מהמיטה והלכה לצחצח שיניים, היא סיימה בזריזות ואני נכנסתי אחריה.
״טלאור.״ היא קראה לי כשיצאתי מחדר המקלחת והבטתי בה, היא סימנה לי להתקרב והיססתי קצת אבל התקדמתי אליה.
״אני יכולה לסמוך עלייך שלא תלך ממני?״ היא שאלה והניחה את ידיה סביב צווארי, ״ברור קטנה, הכל בסדר?״ שאלתי אותה בעדינות והזזתי את שיערה אל מאחורי האוזן, היא הנהנה לאט ונשכה את שפתיה שאחרי שניה היו על שפתיי.
הנשיקה הלכה ונהייתה יותר אגרסיבית אן הורידה לי את החולצה וכבר הבנתי לאן זה מתקדם.
״אן..״ אמרתי בשקט והצמדתי את ראשינו מחזיק את עצמי כלכך חזק רק בשבילה.
״זה בסדר טלאור, אני רוצה.״ היא אמרה בשקט והורידה את החולצה שלי ממנה, ״את כלכך יפה..״ אמרתי בשקט ובחנתי את גופה, ״בוא לפה.״ היא אמרה והצמידה אותי אליה והמשיכה לנשק אותי, העברתי את ידי על התחת שלה והרמתי אותה כשרגליה סביב מותניי.
הצמדתי אותה לארון והתחלתי לנשק את צווארה בזמן שהיא נאנחת מהנאה.
״את בטוחה?״ שאלתי והבטתי עמוק אל תוך עיניה,
״כן טלאור.״ היא אמרה ונישקה אותי.
זרקתי אותה למיטה ועליתי מעליה ממשיך לנשק את הצוואר שלה גורם לגופה להתחמם ולהשתגע קצת.
״את מסכימה?״ שאלתי ונגעתי בחזיה שלה, היא הנהנה ונשכה את שפתיה. הורדתי לה אותה וגם הבגדים שלי כבר מזמן ירדו ממני.הגברתי את הקצב למהירות מטורפת ולאן ירדו דמעות, למזלי לא של עצב.
״אלוהים אני לא עומדת בזה טלאור״ היא אמרה בשקט ונישקתי אותה ברכות.
״תחזיקי מעמד קטנה שלי.״ אמרתי לה בצרידות והיא המשיכה לצרוח מהנאה, ״תגמרי בשבילי אן.״ אמרתי לה בצרידות והיא שרטה את גבי, ״פאק טלאור!״ היא גנחה ונשכה את שפתיה בחוזקה, אחרי שניה גופה השתחרר וכבר הבנתי שהיא הגיעה לשיאה.
״בייבי שלי..״ היא נישקה את שפתיי וגרמה לי לחייך, לפני שהבנתי מה קורה אן הפכה אותנו.
״פאק אן..״ נאנחתי ואחזתי במותניה מגביר את הקצב, ״אני קרוב..״ נאנחתי בשקט והיא הגבירה את הקצב ממש,
״טלאור שלי.״ היא גנחה לי באוזן והרגשתי את הנוזל החם שלי יוצא ממני.
היא התרסקה על החזה שלי וחיבקה אותי, ״את מדהימה קטנה.״ אמרתי וליטפתי את שיערה, ״ואני לא מדבר רק על הסקס.״ הוספתי בשקט והיא עידקה את החיבוק.
״אתה מושלם טלאור.״ירדנו למטה והכנתי לשנינו קפה שחור, כמו בכל בוקר.
״קחי קטנה.״ אמרתי והנחתי את הכוס על השולחן בסלון, ״יכול להיות שיכאב לך קצת, תשכבי אני אכין לך משהו לאכול ותשתי כדור.״ אמרתי ונישקתי את שפתיה.
נכנסתי אל המטבח והוצאתי ביצים מהמקרר, שברתי אותם ושפכתי אל תוך המחבת הרותחת שהייתה על הגז.
תוך כמה דקות החביתה הייתה מוכנה, חתכתי לה מלפפון ועגבניה והבאתי לה כל מני גבינות.
לקחתי את כל הדברים וסכום והנחתי על השולחן, ״בתאבון.״ אמרתי והיא חייכה אליי את החיוך היפה הזה שלה.
״פאק טלאור.״ היא אמרה בכאב והתקפלה, ״אני מצטער קטנה שלי, אני אביא לך כדור.״ אמרתי בשקט והיא חייכה.
הוצאתי אדוויל מארון התרופות ומזגתי לה מים קרים והנחתי אותם על השולחן.
״איך את מרגישה?״ שאלתי והנחתי את ידי על רגלה,
״אני בסדר.״ היא אמרה בחיוך קטן והניחה את ראשה עליי.
״מתי קמתם?״ שי שאלה וירדה במדרגות כשגל בעקבותיה,
״לא זוכר.״ אמרתי מובך ואן התחילה לצחוק עליי.
״שני מטומטמים.״ גל אמר בחיוך ונכנס עם שי למטבח להכין להם משהו לשתות.
״תודה רבה.״ אן אמרה בשקט והניחה את המזלג על הצלחת.
״בקושי אכלת.״ אמרתי והבטתי בה בדאגה, ״אני לא אוכלת הרבה בבוקר.״ היא אמרה ונישקה אותי.
״אני אקח את זה למטבח.״ אמרתי וקמתי עם הדברים בידיי, הנחתי את הכלים בכיור ואת הגבינות במקרר.
״אתם נכנסים למים?״ גל שאל והנהנתי, ״אן אני אביא לך בגד ים?״ שי שאלה ואן התקדמה איתה לחדר.
אני וגל עלינו להחליף גם וירדנו למטה ביחד עם הבנות.