פרק 27:

950 40 1
                                    

״תמסור יזין!״ רון צעק לכיוון הטלויזיה ואני צחקתי עליו, הורג אותי כל פעם מחדש איך משחק כדורגל קטן סוחף חבורה של גברים והם פתאום מאבדים שפיות.
״להביא לך בירה?״ שאל אותי מיידן ואני הנהנתי בחיוך, ״כפרה עליו איזה ילד טוב״ גל אמר ואני חייכתי.
הספקנו להתחבר המון בשבוע הזה שאן לא הייתה פה, אני מתגעגע אליה בטירוף, היא חוזרת רק עוד שבוע..
שלוש דפיקות נשמעו מכיוון הדלת ואני כבר ידעתי מי אלה.
״רגע!״ צעק מיידן והלך לפתוח את הדלת, שי וירדן חברה של מיידן עמדו בפתח, מיידן חייך והניח נשיקה קטנה על שפתיה של ירדן.
מצחיק אותי ששי ומיידן באותו גיל, אני ואן.. שי ומיידן..
הוא ילד טוב אבל היא עם גל ואני אוהב אותם מאוד.
״יפה שלי.״ גל אמר ושי נישקה אותו, ״הלו, תירגע.״ אמרתי ונתתי לגל כאפה קטנה בראש,
״לא אמיתי גם כשהיא זו שמנשקת אותי אני זה שחוטף את המכות?!״ גל אמר מיואש וכולנו צחקנו.

׳מיידן ירדן שי גל רון.. כולם פה חוץ ממנה, זה כואב כמה שאני מתגעגע אליה.
אני לא מפסיק לחשוב עליה, והדבר שהכי כואב זה שביום שהיא תלך אני אאבד את עצמי.. אני לא אשרוד בלעדיה.
היא שינתה אותי, בשבילה אני קם בבוקר במטרה להיות בנאדם טוב יותר, ולאהוב אותה כל יום יותר מהיום הקודם.
בחורות שמתחילות איתי, סתם בחורות, כלום כבר לא מעניין אותי. כשהיא פה, העולם שלי שקט. ואני לא צריך יותר מזה.
כי כשיש לי אותה, יש לי הכל.׳

״אתם באים לים?״ רון שאל וכולנו עפנו על הרעיון, נתתי לבנים בגדי ים ושי השאירה פה השבוע שתי בגדי ים כדי שיהיה לה במקרים שהיא פה אז אני מניח שזה מה שהיא וירדן ילבשו.
לבשתי את בגד הים הלבן שלי שאם לומר את האמת יושב עליי קטלני עם הצבע השזוף של העור שלי.
לבשתי בנוסף טישרט לבנה וירדנו למטה, הקפצתי רגע את גל הביתה כדי שיביא את האוטו ובדיוק שנכנסנו חזרה הביתה הבנות סיימו לארגן בשבילנו אבטיח וכאלה.
אני מיידן וירדן נכנסנו לרכב, אני מכיר אותם אז מן הסתם שהם יסעו איתי,
וברכב של גל נכנסו הוא שי ורון.

״רותח לי!!״ שי התלוננה ואני וגל הסתובבנו למיטות ים שלה ושל ירדן שנמצאות מאחרינו, ״רואים.״ גל קרץ לה ואני נתתי לו כאפה, ״חבל אני אכניס אותך לים ויוציא אותך בתור גופה.״ אמרתי ושי נקרעה מצחוק.
״יאללה בואו בואו.״ אמרתי וקמנו מהמקום שלנו, ״רגע צריך שמישהו ישמור על הדברים.״ מיידן אמר וחיפשתי אנשים שיושבים קרוב אלינו.
שתי בנות ישבו על מגבות לידינו והשתזפו, אני מודה, הן יפות אבל זה לא עשה לי כלום, אני רק של אן.
אני ורון התקדמנו אל הזוג המשתזף והן הביטו בנו בסקרנות, ״היי.. אנחנו רוצים להכנס למים..״ רון אמר ונקטע על ידי בחורה בלונדינית, ״ואתם רוצים שנבוא?״ שאלה וקרצה לי ואני חייכתי בנימוס, ״יותר בכיוון של אם תוכלו בבקשה לשים לנו עין על הדברים.״ אמרתי מובך והיא נהיית אדומה.
״בטח, אין בעיה.״ בחורה בעלת שיער חום ועיניים חומות בהירות אמרה בעדינות וחייכה אל רון,
״תודה יפה.״ רון השיב בחיוך, אני הנהנתי כאות תודה והתקדמנו אל החברים שלנו.
״מה? שוטף את העיניים?״ מיידן התגרה בי ואני צחקתי, ״אין בחור שיהיה נאמן לאחותך יותר ממני כפרה.״ אמרתי בחיוך ושמתי את משקפי השמש השחורות שלי על עיניי.

אחרי איזה שעה וחצי בתוך המים אני ורון התייאשנו מגל ושי מיידן וירדן. הם זוגות, אז אני ורון החלטנו להשאיר אותם לבד וחזרנו אל מקום הישיבה שלנו.
״היי.״ שמענו קול נשי והסתובבנו, הבחורה בעלת השיער החום שמקודם חייכב לרון הופיעה ורון חייך אליה.
״אני יהב.״ אמרה ולחצה את ידינו בנימוס, ״רציתי לשאול אם אפשר לשבת איתך?״ היא שאלה את רון ואדימות חמודה עלתה על לחייה.
רון הסתכל עליי כי לי יש חברה, והיא לא כאן.. אז הוא כנראה רצה לבדוק אם זה בסדר מבחינתי, הנהנתי ורון חייך אליה.
״את יכולה הכל.״ הוא אמר והיא חייכה חיוך מובך,
״אבל חברה שלי..״ היא אמרה בשקט, ״אממ אולי תביא לי את המספר שלך? ונשב מתישהו?״ היא שאלה מובכת ואני צחקתי, היא מאוד חמודה. צריך אומץ בשביל לעשות את מה שהיא עושה.
״תקראי לה, זה בסדר.״ אמרתי בנימוס והיא הופתעה חייכה והתקדמה אל החברה הבלונדינית שקרתה לי מקודם.
״הכל בשבילך כפרה.״ קרצתי לו ונכנסתי אל הווצאפ,

אן שלי❤️:
טלאור כהן: יש פה גבר שמתגעגע אלייך.

טלאור.Where stories live. Discover now