6. deo

2.3K 72 0
                                    

Veoma besno i u isto vreme tužno, izadjem ispred i potrčim ka njima. Stavši iza njim proderem se, te se okrenu.

"Jeste li svesni šta radite!" proderem se, na šta su se glasno nasmejali.

Chris se uozbilji i stane blizu mene. Pogledao me je oštrim pogledom, te uhvatio za obraze. Podignem pogled i nadjem se u njegovim očima. Samo sekund kasnije me gurne, te iste sekunde padnem na beton.
Očistim ruke i opet mu pridjem. Ovaj put uplakano. Besno ga pogledam, te mu udarim šamar. Okrenem se i utrčim u stan.

"Zašto mi se ovo dogadja" kažem sebi u bradu.

Uletim uplakana u sobu, te se bacim na krevet. Gušeći se u suzama poželim da umrem, poželim da me nema. Želim opet da vidim mamu, kako me grli i ljubi. To je jedino što sam želela i što ću želeti.
Svaka pomisao na nju boli. Svako sećanje boli. Jedino što želim jeste da je zagrlim i da je više nikad ne pustim. Mnogo mi nedostaje njen miris.
Sklonim lice sa jastuka, te duboko udahnem. Poslastičarnicu u koju bi smo išle svaki petak su zatvorili, nakon njene smrti. Razlog još ne znam, ali i ne želim da znam.

Iz ležećeg položaja se namestim u sedeći. Svo vreme sam gledala u Nick-a, koji je uveliko spavao. Gledajući u njega, legnem i ubrzo zaspim u suzama.

*Jutro*

Budi me jaka muzika iz parka, koji se nalazio preko puta moje zgrade. Glasan smeh i muzika mi nisu davali mira. Nervozno ustanem i pogledam na prozor.
Chris i njegova družina su se nalazili u parku. Sa sobom su nosili veliki zvučnik iz kojeg se čula veoma grozna muzika. Prevrnem očima, sklonim pramen kose iza uha i obučem se.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now