40. deo

1.3K 48 2
                                    

Uhvati me za glavu i polako nas odvoji. Zagrizem usnu, te se nasmejem. Ugrizem ga za donju usnu, no svoju ruku stavi na moju zadnjicu.

"Hajde, idemo" kaže.

"Ajde" pogledam ga, te udjem u auto.

Nisam imala predstavu gde nas vodi. Bila sam jako uzbudjena, jer kada sve malo bolje pogledam primetim da je sve super. Nije nam dugo trebalo do iznanadjenja. Već kako smo išli, tako smo išli sve dublje i dublje u šumu. Sunce je jedva probijalo svoje zrake kroz gusto lišće drveća. Nakon par minuta Chris ugasi auto.

"Gde smo?" upitam ga zbunjeno.

"Dodji" izadjemo iz auta, te krenemo niz jedan putić.

Nisam imala oredstavu gde me vodi, sve dok nismo izašli. Na prvi pogled me je prizor ostavio bez teksta. Ovo je neverovatno. Sva ta lepota drveća je ukrašavala prizor. Isored nas se nalazilo jezero, ukrašenim rozim laticama od pupoljaka sa drveća. Vedro nebo bi davalo još lepši prizor. Izgledalo je kao u nekoj bajci. Sve je tako neverovatno i jednostavno lepo. Chris me je gledao sa osmehom.

"Hoćemo li?" doda.

"Gde?" krene da skida majicu, našta brzo sklonim pogled.

Skine majicu i baci je na travu. Pridjem iza njega ne gledajući ga uzmem majicu i sednem na travu.

"Hajde, molim te" kaže.

"Chris, neću. Hladna je voda" dodam
.
"Šta mi radiš nevoljo"

Pridje mi i uzme mi majicu iz ruku i baci je na travu. Nekon par sekundi stane ispred mene tako da smo bili odaljeni na centimetar. Uhvati mi majicu i krene da mi je skida. Podignem ruke, tako da je lakpe skine i tek tada ostanem samo u brusu. Osećala sam neku nelagodu. Iako nije bilo potrebe da se stidim, ja sam ipak bila malo pocrvenela, jer je ovo prvi put da stojim u brusu pred muškim polom. Uhvati mi kosu i skloni je sa strane. Nameštajući mi kosu, primeti taj ljubavni ugriz. Blago se nasmeje i uhvati me za ruke.

"Sada znaju da si moja" nasmeje se.

"Samo tvoja"

"Možemo li?" upita me.

"Aha" kažem tiho.

Samo moj idiot (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant