13. deo

2K 68 1
                                    

Zastanemo, te ih pogledamo. Veliki kez im se napravio na licu. Video se taj bes u njihovim očima. Znala sam šta sledi, ali nisam imala snage da razmišljam. Sve na šta bi pomislila bi bilo uzaludno.

"Ooo, ko se to nama pojavio? Ariel? Gde si ti ovih mesec dana? Odjednom si nestala" rekao je meni nepoznat lik.

"Izvini, poznajemo li se?" kažem i prekrstim ruke.

"Vidi malu, dok se nisi prebacila kujo" doda.

"Vidi klinac, nije moj problem što smo pobedili, gubi se" kažem, te se okrenem i laganim koracima krenem niz ulicu.

"Buraz stani! Sad treba da dodje Chris!" vikne neko.

"Ne zanima me, ja neću da prećutim ovoj k*urvi!"

Hodajući ulicom sa ledja mi je prišao lik i gurnuo me nogom, na šta sam pala na beton. Šutirajući me nogom, me dovede do ulice. Jecajući od bolova, se savijem i pokušam da pronadjem Nick-a, ali nigde ga nije bilo.
Sa klošarom su došli još dvojica, koju su me takodje šutirali gde god su stigli. Bila sam bespomoćna u ovom trenutku. Polako zatvorim oči, ispljunem krv i kažem sebi da će se sve ovo zavšiti i da će sve proći.

"Evo ga Chris!" razdere se dečko do mene, te me šutne u glavu.

Zajecam jako, što me natera na jake i bolne suze. Okrenem se na drugu stranu i pogledam u Chrisa. Opet ispljunem krv i zatvorim oči. Samo par trenutaka kasnije otvorim oči i primetim Chrisa, koji iz nekog čudnog razloga udara njih trojicu.
Kada ih je oborio na pod, brzo mi je prišao i krenuo rukom da prelazi po mojoj kosi. Plakajući mu jedva sklonim ruku i progovorim.

"Spasi Nick-a.... Molim... Te" kažem jedva.

Opet me pogleda u oči, te ustane. Namigne mi i potrči na gore. Puzajući po ulici, dodjem do trotoara, gde se spustim i pogledam u zvezde. Polako obrišem suze, te naglo zatvorim oči.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now