91. deo

983 28 0
                                    

Izadjemo iz firme, no udjemo u auto. Uhvati mi ruku i poljubi istu. Nasmejem se, te upali auto. Vozili smo se jedno vreme, dok nismo došli do njegovog hotela. Nisam znala da će mo otići u hotel, ali dobro. Brzo je izašao iz auta i uhvatio me za ruku. Udjemo unutra, te ga svi pozdrave.

"Dobar dan šefe, šta vam treba?" rekla je umiljato, žena sa recepcije.

"Soba" nasmeje se.

"Evo, izvolite"

"Hvala" uhvati me za ruku, te udjemo u lift.

Kada stignemo na odredjeni sprat. Nadjemo sobu i udjemo. Krenem da hodam po sobi, ali Chris bi zaključao vrata i prišao mi sa ledja. Nežno mi je grickao vrat, što bi mi jako prijalo. Svoje hladne ruke je stavio na moje vrelo telo. Gurnuvši ruku u moju majicu, gurne me na krevet i sočno me poljubi. Crni gusti pramenovi bi padali preko mog lica. Podignuvši majicu, krene polako da me ljubi po stomaku. Uhvatim ga za kosu, na šta se slatko nasmeje.

Nekoliko trenutaka kasnije, uhvati moje farmerke, koje je polako skidao. Nisam znala šta da očekujem, ali bar je sa čovekom kojeg volim. Skine mi farmerke, gde ostanem samo u gaćicama. Uplašeno ga pogledam, jer sam svo vreme čuvala ovaj trenutak sa njim.

"Polako... Molim te" jedva igovorim te 2 reči.

"Ti?" kaže začudjeno.

"Čuvala sam ovaj trenutak za tebe" poljubim ga, te skine i donji deo veša.

Osetila sam se jako neprijatno, jer... Previše sam stidljiva. Uzdahnem, te ga još jednom sočno poljubim, zbog čega bi nam usne bile crvene. Nakon nekoliko trenutka učini to... Uzdahnem i pogledam ga.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now