44. deo

1.2K 43 0
                                    

Stala sam kraj jednog zida koji je odvajao kuhinju i dnevnu sobu. Primetila sam Sanju kako sedi na kauču i ispija poslednji gutalj svog vina. Glasno se smejala na komentare njene slike. Znala sam da laže. Isto tako da Chris ne bi uradio nešto takvo. Vrativši čašu na sto ustane i krene prema kuhinji. Polako izadjem ispred nje, te ispusti telefon. Prekrstim ruke, dok me gleda veoma šokirano.

"Slušaj me sad ovako. Budeš li još jednom prišla mom dečku ili uradila nešto slično poput ove situacije, živu ću te sahraniti." kažem.

Polako izadjem iz njenog stana, te krenem niz stepenice. Izadjem ispred i primetim Chrisov auto. Došao je sa Sofiom. Brzo potrčim prema njemu i skočim na njega. Snažno ga zagrlim i udahnem njegov miris. Previše mi je nedostajao, iako ga nisam videla puna 4 sata. Stavim ruke u njegovu gustu, crnu rasčupanu kosu. Svoje ruke je stavio na moju zadnjicu, pridržavajući me da ne padnem.

"Ja sam mislila.." kažem tiho.

"Alo, nikad te ne bi prevario. I da sam hteo sigurno ne bi sa njom" kaže gledajući me u oči.

"Kada sam videla da je to laž, htela sam da skačem od sreće" dodam sa osmehom.

"Hajde idemo kući" rekao je.

"A ja?" kaže Sofia.

Sidjem sa Chrisa i snažno zagrlim Sofiu. Poljubim je u obraz i udjem zajedno sa njom u auto.

"Zbog tvog idiota sam morala da ustanem iz baš lepog sna" rekla je smoreno i veoma uspavano.

"Znaš da te volim"

"Znam, znam" krene da zeva, te stavi ruku na usta.

Izbacimo Sofiu ispred njene kuće, te krenemo pre Chrisovoj. Muk je vladao celim putem. Kada smo stigli ispred, Chris me je uhvatio za obraze jednom rukom, te me nežno u sekundi poljubio.

"Ne obraćaj pažnju na njih, molim te" rekao je tiho.

Klimnem glavom u potvrdnom smislu, te izadjem iz auta. Uhvatim Chrisa za ruku, no udjemo unutra.

Samo moj idiot (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora