Uhvatim se za koleno, te savijem glavu. Pokušala sam da sakrijem suze od Nemanje.
"Alo, šta radiš to?!" razdere se, te se besno gazdi unosio u lice.
Polako ustanem i krenem veoma slabo da ih razdvajam. Noga me je užasno bolela, ali morala sam da odvojim Nemanju. Video se taj bes u očima.
Podignem pogled ka Nemanji. Samo par sekundi kasnije spusti glavu i pogleda me ravno u uplakane oči. Koleno je sve jače pulisralo, ali me nije bolelo. Nisam osećala tu bol.
Brzo skrenem pogled, te pružim gazdi pare za razbijenu flašu, te uzmem drugu. Okrenem se i jako vidljivo šepajući osetim ruku na mom laktu."Kuda?" traži odgovor.
"Izvini, ali... Moram da idem" dodam i obrišem suze.
Udjem u stan i spustim flašu na sto. Odkoračam do sobe, no se bacim na krevet. Ispustim sve negativne misli iz sebe i opustim se u krevetu.
*2 sata kasnije*
Stavljam ranac na ledja i izlazim iz stana. Odkoračam do škole i lagano udjem na čas. Niko nije primetio sem Sofie, koja je bila po izrazu lica zabrinuta. Sednem kraj nje, ali zvoni za kraj časa.
"Gde si ti do sad?" upita me Sofia žvrljajući po svesci.
"Nepitaj me ništa"
"Vidimo se kasnije, mala" doda Nemanja prolazeći pored mene.
Šokirana rečenicom zaboravim da ispričam Sofii šta mi se dogodilo. Pričajući medjusobno u učionicu udje klinac, koji uvek sve obaveštava kada su svadje.
"Ljudi, tuča!" vikne, te svi istrče u hodnik.
"Ko zna ko se sada bije" kažem.
"Klasika"
Ustanemo i iz znatiželje izadjemo u hodnik. Gomila učenika je bila okupljena na sred hodnika. Dva veoma glasna i poznata glasa sam mogla začuti iz samog centra dešavanja.
"NEMANJA, SAMO JA MOGU DA JE ZOVEM MALA!" provučem se kroz gomilu učenika i nadjem se ispred Chrisa i Nemanje, koji su bili spremni za tuču.
Šokirani učenici su snimali sve pto se dešavalo i stavljali na svoje profile. Postidjena od Chrisovih reči padnem u nesvest.
YOU ARE READING
Samo moj idiot (Završena)
RomanceAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...