5. Deo

2.4K 75 1
                                    

Nervozno uzme stolicu i baci je na nas, ali svom srećnom nas je promašio. Polako uzmem Nick-a i uvučem ga u sobu. Spustim ga na krevet, te legnem do njega. Umoran u bolovima je zaspao. Snažno sam ga zagrlila i zaspala.
Noć je. Glasna buka sa ulice bi me probudila. Polako ustanem, ali me Nick vrati u krevet. Onako malim čokoladnim očima me pogleda i poljubi me u obraz.

"Jesi dobro?" upitam, mazeći ga po kosi.

"Kada ćemo završiti sa ovim paklom?"

"Uskoro... Vrlo uskoro"

"Jako mi nedostaje mama... Ona... Ona bi sve rešila i... i" kaže u suzama.

"Sve će biti uredu" kažem.

Polako ustanem, te stanem kraj polomljenog prozora. Utakmica. Sama pomisao bi me rastužila. Klub za koji živiš, a da ni jednom ne odeš na utakmicu. Jeste suludo, ali tako je. Nadam se da ću u bližoj budućnosti otići sa Nick-om na utakmicu. Jedino nam je to želja u ovom paklu.
10 sati. Sedim već dosta dugo na prozoru i posmatram zvezde. Ove večeri su bile nekako... nekako drugačije. Bile su jednostavno prelepe. 
Gledajući u nebo i zvezde, u sekundi na svom licu osetim jak udarac. Pogledam na dole i primetim ih. Drugi deo pakla. Delije. Pojedena jabuka je padala sa moje male terase. Naravno, Chris me je gađao jabukom, koju je predhodno pojeo. 
Tužno prevrnem oči i u sekundi se setim maminih reči

"Nemoj im nikada dozvoliti da te povrede".

Ispustim suzu i sklonim pramen kose iza uha. Udahnem i ustanem sa prozora.

"Nemoj im dozvoliti da te povrede" kažem i brzo izađem iz stana.

Samo moj idiot (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang