18. deo

1.8K 62 4
                                    

"CHRIS! MOLIM TE! PROBUDI SE!" rekla sam jedva disajući od suza.

Nije trebalo ovako da se završi. Trebao je mene da upuca, da ne smetam više nikom.

Ulazeći hitna u školu, podignu ga i ubace u kola. Nisam smela da udjem unutra, tako da me je Nemanja odvezao do bolnice. Sofiu je odvezla njena drugarica kući. Dobro je.
Onako šokirana se zagledam u jednu tačku i molim se Bogu da sve bude kako treba. Ne želim da se zbog mene desi ono najgore. Želim da svi budemo srećni, a ne da se dvojica idiota bore oko mene.
Stižemo u bolnicu. Istrčavam iz auta i ulazim u hitnu.

"Chris Leniss, gde je?!" uzviknem, te se žena uplaši.

"Operaciona sala na spratu, broj 4"

"Hvala" potrčim niz hodnik i udjem u lift.

Nemanja je ostao da parkira auto. Stižem na gornji sprat i na kraju hodnika primetim salu pod brojem 4. Uplakano dodjem do vrata. Želim da ga vidim. Sednem pored i uhvatim se za glavu.
Zašto mi se ovo dešava. Zašto baš Chris. Svo vreme sam razmišljala o Chrisu, da sam zaboravila majku da pozovem. Brzo uzmem telefon i pozovem je.

"Gde si ti Ariel?!" vikne.

"Stani, molim te. Moj drug.. drug je u bolnici. Spasio me je od zasigurne smrti. Neću večeras doći kući, a možda i prekosutra. Nemoj da se brineš, dobro sam" kažem.

"Kako to misliš Ariel? Jesi li dobro. Halo!" prekinem poziv i skinem majicu.

Umorna od svega se naslonim na stolicu i od silnog umora zaboravim na sve osim na Chrisa i zaspim onako slomljena i uplakana. Nešto se dešava sa mnom. Moram to da promenim.

Samo moj idiot (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora