35. deo

1.3K 54 0
                                    

Ležim pored Chrisa i gledam ga kako igra neku igricu. Već duže vreme igra igricu i postaje mi sve dosadnije i dosadnije. Rea je otišla da spava, jer je kasno i ne možemo da se igramo. Nakon dosta dosadjivanja odlučim da ustanem i da ga zagrlim. Treba mi zagrljaj. Krenem da se provlačim ispod njegovih ruku, ali jednu je sklonio što mi je dalo prednost. Istu tu ruku je stavio na moju zadnjicu. Krenem da mu sklonim ruku, jer se osećam neprijatno dok me tako drži.

"Chris, molim te"

"Molim?" kaže sa osmehom.

"Skloni ruku" kažem nameštajući glavu na njegovo rame.

"Zašto, meni je baš lepo ovako" doda.

"Znam, ali meni je neprijatno"

"Bolje ja da te držim, nego neko drugi" nasmeje se, te me sočno poljubi u obraz.

"Pa da" stavim ruke iza njegove glave i krenem da ga češkam.

*Jutro*

Budi me polako otvaranje vrata. Polako otvorim oči i primetim Reu kako polako ulazi na vrata. Okrenem glavu i tako udarim Chrisa. Rea se nasmeje, našta ga probudi. Odlučim da se pomerim i vidim da sam svo vreme ležala na Chrisu. Da. Spavala sam na njemu.

"Chris!" uzviknem.

"Mhm" promrlja.

"Zašto me nisi sklonio. Spavala sam na tebi!" kažem malo glasnije.

"Bilo mi je lepše tako" kaže i nasmeje se.

"Ubiću te"

"Pustite me da spavam" rekao je.

"Ne možeš da spavaš. 9 sati je" kažem.

"Auu, to je rano mnogo" promrlja, te me pomeri tako da ponovo legnem na njega.

"Bato" rekla je tiho Rea.

"Molim Rea?"

"Mogu li da legnem pored vas?" upita ga stidljivo.

"Ne"

"Zašto si takav! Dodji slobodno" kažem, te Rea skoči na krevet i legne do mene.

Snažno je zagrlim, našta Chris ostane veoma ljubomoran.

Samo moj idiot (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant