29. deo

1.6K 52 0
                                    

Glavu sam naslonila na Chrisovo naručje, te sam pričala o mojoj školi, jer chrisova i moja škola su kako reći u ratu i svi se medjusobno mrze. Mene niko nije znao što mi je dalo prednost.

"Za koji dan imam opet utakmicu, da dodješ" rekao je.

"Hooću" rekla sam srećno.

Pričajući sa Chrisom, totalno sam zaboravila na školu i na test. Brzo ustanem i uzmem ranac. Krenem da se pozdravim sa Chrisom, ali on me povuče prema sebi, te padnem preko njega. Pogledam ga, sa onako rasčupanom kosom preko lica. Poljubimga u obraz i snažno ga zagrlim.

"A nemoj, molim te" kaže.

"Kreni sa mnom" kažrm sa širokim osmehom na licu.

"Ajde" ustane sa klupe, te ustanem za njim.

Nakon dužeg šetanja, stižemo do škole.  Dvorište je bilo puno učenika. Ulazeći u školu, grupa popularnih devojaka su ušle za nama, prateći Chrisa. Nakon što ih je Chris primetio, samo se nasmejao i svoju ruku stavio u moj levi dzep.

"Chris" rekla je jedna.

"Mhm" promrlja, te se okrene.

"Večeras pravim žurku, volela bih da dodješ" rekla je zavodljivo.

"Zauzet je" kažem i prekrstim ruke.

"Čime je zauzet?!" kaže već pomalo nervozno.

"To tebe ne treba da zanima" kažem, a Chris krene da se vrti po hodniku i da se smeje.

"Izvini, ali on će doći. Zar ne Chris?" kaže.

"Vrlo rado, ali..." kaže i zagrli me sa ledja.

"Zauzet sam" kaže opet i snažno me poljubi u obraz, našta me zagolica.

"Kako god, idemo devojke" kaže iznervirano.

Nakon što su otišle, Chris me je gurnuo na nečiji ormarić i počeo polako da mi prilazi.

"U školi smo" kažem tiho.

"Znam"

"Pa skloni se"

Skloni se i rukom prodje kroz kosu.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now