Sedeli smo tako jedno vreme, dok nije ušla jedna od radnica i ostala malo zbunjena na vratima kancelarije. Polako je otvarala vrata i isto tako ulazila unutra. Činila se veoma mlado. Prišla je Chris-u i šapnula mu nešto na uvo, gledajući me u oči. Progutam veliku knedlu u grlu i uzmem telefon u ruke. Poljubivši ga u obraz, izadje iz kancelarije zatvorivši vrata za sobom. Pogledam u Chris-a, te se nasmejem.
"Želim da ti se izvinim" kažem veoma tiho.
"Ariel.. ja.." prekinem ga u pola rečenice.
"Kajem se što te nisam onaj dan saslušala i bukvalno...." spustim pogled.
Naglo je ustao i stao ispred mene. Jednom rukom mi je podigao glavu i palcem mi nežno prelazio preko mog obraza.
"Slušaj, ne znam koliko se srćaš one reči, ali ja sam samo....." opet ga prekinem.
"samo moj idiot" tiho kažem, no me snažno zagrli.
Opet osetivši taj miris, dođe mi da ga nikad ne pustim. Taj miris me je terao na ludilo. Mislim da će me ovaj posao više zbližiti sa Chris-om. Jedva čekam da svaki proveden dan sa njim bude super i pun pozitivne energije.
Nakon odradjenog posla, pozdravim se sa Sofiom koja je morala još da ostane u firmi, no izadjem ispred. Duboko uzdahnem i krenem prema autobuskoj stanici. Izvadila sam slušalice iz torbe i iste priključila u telefon. Pustivši svoju omiljenu pesmu, napustim sve svoje negativne misli i krenem da uživam u muzici. Jedino je ona bila ta, koja bi me uvek oraspoložila, koliko god ja bila sjebana.
Nakon dužeg puta, stignem u stan. Brzo se izujem, bacim ranac na fotelju, te se bacim na kauč. Preumorna sam i previše mi se spava. Neksko jedva ustanem i odkoračam do sobe. Uzmem svoju omiljenu pidzamu, no obučem istu. Isključim telefon i bacim se u krevet. Jedva sam čekala da osetim ovaj trenutak.
أنت تقرأ
Samo moj idiot (Završena)
عاطفيةAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...