75. deo

1K 37 0
                                    

Osetila sam vodu na svom licu. Pokušavala sam da otvorim oči, ali nisam mogla. Nakon par minuta me je podigao i ogrnuo me svojim odelom. Samo sekund posle me je podigao u svoje naručje. Svoje ruke sam stavila oko njegovog vrata. Kada smo izašli ispred, prišao je svom autu i otvorio zadnja vrata. Zajedno sa mnom je seo na zadnje sedište, dok je njegov brat vozio. Moju glavu je spustio u njegovo krilo i nežno me mazio i govorio mi da ostanem budna.

*2 dana kasnije*

Polako otvorim oči i na prvi pogled mi je sve bilo mutno, dok bi posle bilo sve uredu. Moju desnu ruku je grejao Chris, koji se predhodno našao pored mene, držajući me za ruku. Pogledam ga i nasmejem se, na šta uzvrati osmeh. Gledali smo se tako i mogli smo da se gledamo naredna 3 dana bez prestanka.

"Hvala" kažem tiho i nekako jedva.

Grlo me je bolelo.

"Samo ćuti i gledaj me" uzvratio je tiho.

"Dobro"

Gledali smo se sa osmehom, sve dok policajac nije ušao da mi postavi par pitanja. Malo sam se uplašila, dajući Chris-u do znanja tako što sam ga stisla za ruku.

"Kako je došlo do napada?" upitao me je hladno i ozbiljno, zbog čega sam se još više uplašila.

"Ja... Ja sam spavala... I odjednom je neko ušao na vrata... I posle" jedva sam govorila od suza.

"Dobro, dalje"

"Došli su u moju sobu...i..." progutam veliku knedlu u grlu.

"Hajde dalje"

"Vezali su me za stolicu... I oslobodila sam se tako što sam nečim pocepala selotep" već krenem da se nerviram.

"Dobro, dosta je za danas. Odmaraj se. Dovidjenja" izadje iz sobe, te ispustim suzu, koju odma i obrišem.

Zašto baš ja, gde su mene našli da muče.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now