58. deo

1.1K 39 0
                                    

Obe smo počele da plačemo, jer je ovo jedan preemotivan trenutak za obe. I sama zna da sam živela u totalnom paklu 10 godina. Ova kuća je višak u mom životu i bukvalno sam bez komentara.

"Ako ti treba još nešto samo mi reci, sve ću uraditi za tebe" kaže.

"Ima nešto što bi mogla da mi učiniš"

"Ajde idemo u dnevnu sobu" nasmejem se, te sidjemo u dnevnu sobu.

*2 dana kasnije*

"Dragi učenici, nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za još jedan školski dan. Ovaj put imamo novog učenika. Ariel Santon." kaže dubok glas kroz razglas.

Ulazim na vrata škole. Svi pogledi su bili upućeni meni. Velike plave lokne su bile naslonjene na moja ramena, dok bi moj crni široki komplet pomerao ritmom promaje. Crni karmin i alajner bi istakli moje lice. Šokirani učenici bi me gledali u totalnoj neverici.

"Šta gledate?!" uzviknem.

Udjem u učionicu i stanem pokraj vrata. Sofia me je gledala širom otvorenih ustiju. Ostali bi komentarisali moj izgled. Sofia je ustala i prišla mi, veoma šokirano sa velikim osmehom na licu.

"Ariel? Šta ti se desilo?" upita me.

"Desilo se to, da ću im sve duplo vratiti" prodjem izmedju Sanje i jedne devojke, te ih gurnem, tako da padju na sto.

"Alo, koga ti guraš seljančice." razdrala se.

"Nisam tvoje ogledalo srce" kažem, te zaškripim stolicom.

"Izvini, znaš li ti kome odgovaraš?!" uzvikne.

Ostavim stolicu i veoma opušteno joj pridjem. Stanem ispred lica i pružim joj telefon na kom se nalazio video njenog hot videa. Uzmem telefon iz ruke, te zaključam ekran i vratim se na mesto.

"Odakle tebi taj video?!" razdere se.

"Bolje začepi, da ne bi znali i ostali" kažem i spustim telefon na sto.

Podignem obrvu i nasmešim se.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now