Gledala me je jako nervozno. Video se taj bes u očima. Znala sam da će pući.
"Alo kučko izbriši taj video!" razdere se, tako da nastane muk u hodinku i u učionici.
Samo par sekundi kasnije, obaveštenja na drugim telefonima su se začula. Jedan klik ju je delio od propasti, ali ipak sam to učinila.
"Ti kučko" rekla je kroz zube, očima punim suzama.
"Aj gubi se" kažem, te skrenem pogled sa nje.
"Uuu Sanja, lep video" dobacivali su iz hodnika.
Prijalo mi je da pati, ali neće biti jedina. Nasmešim se sama sebi, te izvadim svesku.
Chris je sedeo u zadnjoj klupi kao i uvek. Mogla sam čuti njegove komentare na moj račun. Nisam obraćala pažnju, jer sam svoj materijal htela iskoristiti kasnije. Stara Ariel je mrtva, nova tek dolazi.
Zvoni za kraj časa, te izlazim iz učionice. Izlazeći, zaustavi me njegova ruka. Brzo je sklonim i obrisem ruku o komplet. Gledao me je tako zavodljivo. Fuj. Kako sam mogla da padnem na takvog idiota. Stara Ariel je bila mnogo naivna. Pogledam ga u oči, te ja istim prevrnem i prekrstim ruke."Možeš li me bar saslušati?" upita me, jureći me po hodniku.
"Chris, kod mene više nemaš šanse. Zaboravi." kažem hladno i podignem obrvu.
"Aha, tako ćemo" prekrsti ruke.
"Pokušavaj šta hoćeš, stara Ariel je umrla, nema je" dodam i okrenem se.
"Kako god, ionako si bila mala naivna Ariel, koja je htela sve" rekao je potpuno hladno.
Stanem nakon njegove rečenice. Podignem ruku i pokažem jedan prst, koji naknadno uperim u njega. Gledala sam ga sa prevelikom dozom mržnje.
"Kako možeš idiote mali, ja nisam ti. Nisam čovek koji ima sve što poželi, ima sve k*rve u školi, roditelje koji me čuvaju kao malo vode na dlanu. Chris, ti nisi željan ljubavi u vezi, već j*banja. Zato te samo k*rve i žele." kažem hladno i prekrstim ruke.
"Ma nemoj, želim samo da ti kažem" prekinem ga u pola rečenice.
"Aaa izvini, zaboravila sam da si poslednju k*rvu platio markama" okrenem se i udjem u toalet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Samo moj idiot (Završena)
RomanceAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...