42. deo

1.2K 44 3
                                    

Udjem sa Sofiom u njenu sobu, te sednem na krevet. Sela je do mene i naterala me sve da joj ispričam. Počela sam od samog početka, iako nisam imala snage. U nekim trenucima je bila srećna, a u nekim delovima su joj krenule suze. Videlo joj se u očima, da joj je žao. Nakon cele priče, legnemo na krevet i uzmemo laptop. Uključimo da gledamo neki film, jer sam se nije spavalo. Film je bio zanimljiv, bar meni. Dok je Sofia ceo film bila na telefonu.

Gledajući film, koncentraciju mi prekine Sofia, koja se ustala sa kreveta šokirano.

"Šta je bilo?" kažem.

"Ariel... Ja ne znam..." kaže i pruži mi telefon.

Na telefonu se nalazila slika Sanje, koja je bila obučena poput neke striptizete. U jednoj ruci je držala čašu vina, dok je u drugoj ruci držala telefon. Zubima je držala kesicu kondoma, što nisam trebala da vidim. Opis slike je bio veoma slab za moje srce.

*Nestrpljivo te čekam Chris* napisala je u opisu.

Spustim telefon po strani i gurnem glavu u jorgan. Suze su mi se već nakupljale u očima. Srce mi je pucalo u komade. Da li je moguće da se ovo dešava. Znala sam da neću svaki dan biti srećna i zadovoljna sa životom. Sofia je sela do mene i pokušavala na razne načine da me raspoloži, ali sve je bilo uzaludno. Chris... Idiot kojeg volim... Ne bi ovo učinio.
Podignem glavu i obrišem suze. Ne trebam da plačem zbog idiota. Znala sam da to nikad neće uraditi sa mnom. Zašto mi ovoliko upropaštava život. Zašto baš ja moram da plačem za njim. Da li ovo znači da me je prevario? Mali milion pitanja, ali nigde nije bilo odgovora. Pokajala sam se što sam ga uopšte upoznala. Nisam trebala ništa da imam sa njim. On je običan fuckboy koji bi svaku da iskoristi.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now