85. deo

980 34 0
                                    

*Sutradan*

Budi me alarm telefona. Polako ustanem i probudim Sofiu. Chris me je sinoć vratio kući, imao je hitnog posla i nije mogao da ostane. Ne ljutim se, težak posao vodi.
Sednem sa Sofiom za sto, no pripremim doručak. Smoreno smo obe doručkovale, dok nisam krenula da joj pričam šta se dogodilo.

"Ne seri, jel me sprdaš ili?" kaže šokirano.

"Ne.." nasmejem se.

"Lažeš. Ariel..."

"Ma ne lažem"

"Omg presrećna sam zbog vas." ustane i snažno me zagrli.

"Ajde jedi, moramo da idemo"

"Evo, evo" podigne obrvu i nasmeje se.

Vratim se u sobu i obučem tamno plave farmerke i gore sivu malo kraću majicu. Ispeglam kosu i nanesem malo šminke. Kada se i Sofia spremila, izašle smo iz stana, te krenule ka firmi.

*45 minuta kasnije*

Stižemo u firmu. Udjemo unutra, no se popnem na sprat i krenem prema Chris-ovoj kancelariji. Stanem ispred vrata i otvorim ista.  Unutra je bio Chris sa nekom od radnica. Zajedno su radili nešto na laptop-u.

"Dobar dan" pramen kose stavim iza uha, te Chris ustane.

"Nastavićemo kasnije" kaže, te devojka do njega ustane i nekako ljutito prodje pored mene.

Izadje i za sobom zatvori vrata.

"Gde si ceo dan" pridje mi i uhvati me za glavu.

"Nećemo u firmi, ne želim da znaju da smo u vezi" kažem tiho.

"Zašto?" kaže začudjeno.

"Pa... Ne želim da pričaju kako sam te zavela i tako to" pogledam ga.

"Neće, veruj mi. Ako nešto bude ja ću to rešiti" kaže, te me poljubi na blic.

"Dobro, verujem ti" nasmešim se i udjem u svoju kancelariju.

Nakon nekog vremena rada, ustanem da protegnem noge, no izadjem iz kancelarije i krenem ka Sofii.

Samo moj idiot (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant