99. deo

1.1K 33 1
                                    

Dve reči. Dve reči su me učinile da budem najsrećnija devojka na planeti. Suze su same išle. Same od sebe. Chris je bio šokiran i uplakan u isto vreme. Oboje smo u šoku što će mo postati roditelji. Da li je moguće. Da li je moguće da sam i ovo doživela. Postaču majka. Majka jednog predivnog andjela. Dete koje ima roditelje idiote, koji su se zaljubili preko utakmice. Da li je moguće da je ovo kraj. Kraj mog tinejdzerskog života. Ja. Ja da postanem majka. Ja kao majka sa najlepšim idiotom. Ovo je san. Nisam mogla da zamislim sebe kao majku. Moje želje su se ostvarile. Svaka suza koja je preplakana, jeste zbog Chris-a.
Izlazimo iz bolnice, ja uplakana on presrećan. Nismo znali kako da reagujemo. Da li smo previše mladi za ovo. Iz tinejdzerske ljubavi, do roditelja. Nikad nisam mislila da ću doživeti ovo. Mislim jesam, ali ne sa idiotom poput Chris-a.
Ušavši u auto krenemo prema firmi. Mislim da će ovo biti poseban trenutak. Idalje plačem. Ne mogu da se saberem. Ovo je najlepši poklon koji mi se desio u životu. Sekund kasnije, osetim toplu ruku na mom stomaku. Bio je to Chris, koji bi plakao, ali ne može. Svo vreme je držao ruku na mom stomaku. Opominjala sam ga da se skoncentriše na vožnju, ali me nije slušao. Svoju ruku je držao na mom stomaku sve dok nismo stigli do firme. Bili smo presrećni, jer će mo svima saopštiti predivne vesti, koje će sve razveseliti. Izlazivši iz auta, primetimo kako svi radnici firme stoje u holu. Bila sam šokirana prizorom. Ne mogu da verujem. Već uplakano udjem u firmu, gde zateknem nestrpljivu Sofiu, koja jedva čega da kažem vesti. Uhvatim Chris-a za ruku, jer sam previše nervozna.

Samo moj idiot (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora