34. deo

1.4K 53 0
                                    

"Baš si me zavolela" kažem tiho, te klimne glavom u potvrdnom smislu.

"Baš si lepa" kaže.

"Hvala ti, i ti si lepa" dodam našta se slatko nasmeje.

"Hoćeš da se igramo sa mojim lutkama?" upita me.

"Hoću" kažem i sočno je poljubim u obraz.

Srećno izadje i sobe, te otrči do svoje. Izašavši, ostane potupun muk u sobi. Chrisovo dranje se čulo iz kuhinje. Nisam htela tako da se završi.

"Ja Anne mrzim, ne volim je. Ne možete me na silu zaljubiti!" razdere se, tako da ga jasno čujem u njegovoj sobi.

"Chris, ne zanima me gde si našao tu seljančicu, ali ti ćeš morati da raskineš sa njom" razdere se njegov otac, našta me natera na suze.

Znala sam da će ispasti problem i da ću ja biti kriva za njihovu svadju.
Polako ustanem sa kreveta i odlučim da jednostavno odem, jer ne želim nikom da stvaram problem i da stvaram nervozu i mržnju medju njima.

"Ja Ariel volim! I ti to ne možeš promeniti!" razdere se Chris.

Polako krenem da silazim niz stepenice, našta su svi pogledali u mene. Obrišem suze i stanem pored Chrisa.

"Nisam htela ovako da se završi, bilo mi je drago upoznati vas" kažem i krenem da prodjem pored Chrisa, ali me on zaustavi.

"Slobodno možeš da napustiš našu kuću" rekao je njegov otac.

Chris me povuče za ruku i povuče me prema sebi. Usne su nam bile odaljene na milimetar. Ispustim velike suze, te nam spoji usne. Trnci su mi prošli telom. Ruke je stavio na moje lice i gledao me ravno u moje uplakane oči. Nežno sam mu uzvraćala poljubac, dok se nije odvojio i poljubio me u nos.  Upleo nam je prste i krenuo prema svojoj sobi. Okrenula sam se i videla u nervozu u njihovim očima.
Ušavši u sobu, Chris zaključa vrata i gurne me na krevet. Nasmejem se i ruke stavim oko njegovog vrata.

"Ne želim da te izgubim" kažem.

Poljubi me još jednom i krene da me golica.

Samo moj idiot (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora