47. deo

1.1K 41 0
                                    

"Ko je to?" dodao je Chris iz kreveta.

"Ovo je naša nova spremačica, došla je da ti očisti sobu" kaže.

"Spremačica 15 godina, kako da ne" uzdahne i okrene glavu.

"Zapravo, tvoje sam godište" doda, bez imalo stida.

"To me nije zanimalo" nasmejem se i vratim se u krevet.

Za sobom je uzela i usisivač, te krenula da usisava. Celo usisavanje sobe je trajalo jedno 2 sata i tek tada smo oboje ukapirali da to radi nama u inat. Mogla sam čuti Chris-ov uzdah i smorenost.

"Aj ugasi to" razdrao se.

Iste sekunde je ugasila. Uzela je jednu krpu i neko sredsto za čišćenje i krenula da briše police. Ustala sam, jer nam očigledno nije dala da spavamo. Sa mnom je ustao i Chris, te obukao prvu crnu majicu iz ormara. Krenem da vežem kosu i primetim je kako gleda u Chrisa.

"Šta gledaš?" kažem. Chris se zbunjeno okrene.

"Ništa" rekla je hladno.

Prevrnem očima i pridjem do Chrisa. Sišli smo u kuhinju da bi doručkovali, ali opet je ispao problem.

"Ona neće jesti za našim stolom"

"Ko je to rekao?" doda Chris.

"Ja sam rekla"

"A ko si ti?"

Sednem pored Chrisa sa prevelikom dozom stidljivosti i jednim delom nervoze. Polako sam jela, dok čistačica nije sišla i sela za sto. Sela je pored Chrisa. Zbunjeno sam je pogledala, na šta mi se samo nasmejala.

"Šta se dešava, skloni se od mene" kaže.

"Šta ti je, devojka je samo sela pored tebe" dodala je.

Prevrne očima, te ustane. Polako ustanem za njim, ali čistačica pruži nogu, koju nisam videla i sapletem se. Svom srećom me je Chris primetio i pridržao na vreme. Pogledam je, te se okrene sa osmehom. Prevrnem očima, te sednem.

"Kakav ti mentalni problem imaš?" rekao je.

"Izvini?" doda.

"Aj izlazi iz kuće, izlazi da te više nikad nisam video ispred mojih očiju!" razdere se, te je uhvati za majicu i izvuče napolje.

Samo moj idiot (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora