26. deo

1.6K 55 0
                                    

Ne mogu više. Izludjuje me. Krenem brzo prema njemu i uzmem mu telefon, te ga bacim na pod. Gurnem Chrisa na krevet i približim se tako da nam se usne blago dodirivale. Gledajući se, Chris me okrene tako da ja ležim na krevetu. Polako mi pridje i spoji nam usne u dug poljubac. Nežne, pune i vrele usne su pomerale moje u ritmu ljubavi.
Svaki poljubac bi mu uzvratila. Tek sada sam shvatila da osećaj u njegovoj blizini bio taj, koji bi me dovao do ludila. Odvojim se, jer sam ostala bez vazduha. Svoj prvi poljubac sam potrošila na idiota.

"Grobarko, nisi svesna kako si me izludjivala svih ovih dana" rekao je.

"Svoj prvi poljubac sam potrošila na idiota" kažem, te se nasmejem.

"Ovo ti je prvi poljubac?" kaže iznenadjeno.

Klimnem glavom u potvrdnom obliku. Snažno me poljubi u vrat, te krenem kao luda da se smejem.
Ustanem sa kreveta i uzmem telefon sa stola. Chris je ležao iza mene i posmatrao me. Okrenem se i legnem do njega.

"Mi? Da li smo?" krenem polako da izgovaram rečenicu, ali me prekine na pola.

"Naravno, grobarko" kaže, te me snažno pribije uz sebe.

"Šta ako moj otac sazna za nas?" upitam ga već pomalo zabrinuto.

"Alo, neću dozvoliti da mi te neko uzme" kaže.

Iz ležećeg položaja se namestim u sedeći, te se Chris spusti glavu na moje rame. Ćutali smo tako, dok Chris nije trebao krenuti. Polako je krenuo ustajati, ali nešto u meni me je nagovaralo da mu kažem da ostane.

"Ali..." kažem tužno.

"Vidimo se sutra u školi" pridje mi, te mi sočno poljubi.

Samo moj idiot (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang