Chris je napravio pauzu od 15 minuta. Video se umor u njihovim licima. Mogu da zamislim koliko je teško. Polako sam ustala i pomerila se po strani. Nisam htela nikom da smetam, te sam odlučila da prošetam. Šetajući, čisto onako sam se okrenula i primetila Chris-a kako sedi i smeje se, dok do njega sedi neka devojka. Nešto mu je pričala, što je njemu očigledno bilo smešno. Polako krenem prema njima, no me devojka primeti i krene meni u inat da mu se približava. Chris ju je kulirao, dok njoj nije izgledalo tako. Polako sam im prišla iza ledja, te svoju glavu stavila izmedju njihovih i iznenada sam Chris-a poljubila u obraz. Pomaknem se i uzmem stolicu, koju naknadno stavim do Chris-a. Pričajući sa njima, vremenom Chris bi mi uhvatio ruku i upleo nam prste. Podigao je ruku, te spustio istu. Zamalo mi ruku nije slomio.
Kada se pauza završila, neko od radnika mi je dao nešto za posao. Sela sam na isto mesto i krenula da radim. Nakon nekoliko minuta, ispred mene se pojavio čovek. Podignem pogled i vidim da je stariji čovek.
"Zašto ti tu sediš?" upita me drčno.
"Am... Ja..."
"Tvoje mesto nije tu, ajde ustaj mala" razdere se, te nas svi pogledaju kao i Chris.
Polako ustanem i pomerim se u stranu. Prodjem pored gomilu radnika i opet sednem u ćošak. Podignem pogled i primetim Chrisa kako iznervirano prilazi tom čoveku. Brzo ustanem, da ne bi došlo do najgoreg.
"Ajde ustani" razdrao se.
"Chris, ko ti je ova mala. Ne zna se kulturi"
"Ne nerviraj me ustani odatle!" opet se razdere, te se napravi muk.
"Zašto?" kaže hladno, prekrstivši ruke.
"Jer tu nije tvoje mesto, ustani!"
"Ovo je mesto, ne od te male" pogleda u mene, pa u Chris-a.
"Jesam li ti rekao da ustaneš!" nervozno pridje čoveku i uhvati ga za kragnu košulje.
YOU ARE READING
Samo moj idiot (Završena)
RomanceAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...