93. deo

963 35 2
                                    

Brzo ulazim u stan i primećujem je uplakanu kako drži nešto u ruci. Bila je bleda i u isto vreme crvena i naduvena od plakanja. Za mnom je ušao Chris, koji je isto ostao šokiran.

"Trudna sam" kaže vrlo tiho i nastavi da plače.

"Sofiaa" polako joj pridjem, te ustane i snažno je zagrlim.

"Ja, ja... Ne.. ne znam kako se to desilo" kaže jedva kroz suze.

"Sofia, bićeš super mama" pokušam da je nasmejem.

"Baš si me utešila, stvarno ono..." nasmeje se i pomeri se.

"Pričaću sa Jack-om" dodao je Chris.

"Hvala ti puno" kaže.

"Previše sam srećna zbog tebe" kažem, te je opet zagrlim.

"I ja ću biti kada ti postaneš majka" nasmeje se, te ostanem malo šokirana.

"Samo ti nemoj da plačeš i sve će biti uredu, važi?" odgovorim, da bi skrenula sa počete teme.

"Dobro, neću, ali da više ne skrećeš sa teme" pogleda me, te se nasmeje.

"Aj ćuti malo" rekla sam.

"Dobro, dobro" kaže sa osmehom.

Izadjem zajedno sa Chris-om iz stana, te se zaputimo do auta. Još sam mlada da bi bila majka. Ne bi želela da baš sad ostanem trudna. Isto tako ne mogu da zamislim Chris-a kao oca. Kada bi ih čuvao, mislim da bi zaboravio da postoje. Nasmejem se sama sebi, te me pogleda. Udjemo u auto i krenemo prema firmi. Ceo put sam se osećala nervozno i nekako posramljeno, jer je i on čuo Sofiinu rečenicu, ali je nije prokomentarisao. Ne želim da krene tu temu u autu. Još sam mlada da budem majka. Nakon svega što se izdešavalo, osetim velik glad u predelu stomaka. Zamolim Chris-a da stane kod neke pekare da uzmem nešto da jedem što i učini.

Samo moj idiot (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant