Nakon nekog vremena, Sofia bi zabrinuto ušla u moju kancelariju. Uplašeno bi gledala u Chris-a, koji je bio zbunjen. Ustanem i spustim roletne na prozoru. Ne mora sve da vidi i čuje. Vratim se na radnu poziciju, te je uhvatim za ruke.
"Šta je bilo? Zašto si tako uplašena?" kažem zabrinuto.
"Ja... Ja sam se smuvala sa Chris-ovim bratom. Znam, znam da je prebrzo, ali volim ga." kaže, te ispusti suzu.
"Aaa duše, male. To je normalno, jeste brzo, ali je lepo ako se volite" kažem.
"Šta ako me Chris zamrzi zbog toga" rekla je tužno.
"Neće, biće mu drago." nasmejem se, no je poljubim u teme kose.
"Ariel, ne znam šta da radim, bukvalno je prelep i mislim da i on mene voli" odgovori.
"Voli te sigurno" krenem da je utešavam.
"Jesi sigurna?" upita me zabrinuto.
"Jesam, stani sekund" brzo izadjem iz kancelarije i potrčim Chris-u u krilo.
"Šta je bilo?" upita me.
"Jack i Sofia su se smuvali i Sofia misli da ćeš je zamrzeti zbog toga" nasmejem se.
"Ne seri, kako tako brzo" kaže iznenadjeno.
"Ne znam, ali se mnogo boji da se ne naljutiš na nju.
"Bože, drago mi je zbog njih" doda srećno.
"Rekla sam joj da će ti biti drago, ali mi neveruje" kažem.
"Bože svašta... Reci joj da nisam ljut na nju i ne planiram, jer je to normalno" odgovori.
"Koliko ja tebe obožavam" poljubim ga na sekund te ustanem, ali me pre nego što ustanem uhvati za ruku i povče me prema sebi i sočno me poljubi.
Uzvratim par puta, te se odvojimo onako bez daha. Ustanem i lagano udjem u svoju kancelariju.
"Chris nije ljut na..." prekine me u pola rečenice.
"Tvoj karmin... Se " nasmeje se.
"Izvini" kažem, te ga popravim.
"Nastavi" doda.
"Nije ljut na tebe, drago mu je" kažem.
"Uf, dobro je. Kamen mi je pao sa srca"
"Hajde sad na posao"
"Volim te" poljubi me u obraz, te srećno izadje.
VOUS LISEZ
Samo moj idiot (Završena)
Roman d'amourAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...