7. deo

2.2K 76 1
                                    

Zajedno sa Nick-om izadjem iz stana, te se laganim koracima zaputimo prema školi.
Danas je stvarno lep dan za šetnju, nije bilo ni previše hladno, a ni previše toplo. Nakon dugog pešačenja udjemo u školu. Hodajući hodnikom stignem do mog ormarića. Na njemu je bio nalepljen papir sa natpisom "OKUPAJ SE NEKAD". Zgužvam papir i bacim ga što dalje od sebe.
Ulazim u učionicu. Tea inače najpopularnija devojka škole je sedela u prvoj klupi. Chris sa njegovim društvom stajao kraj nje. Brzim korakom sam prošla pored njih sa spuštenom glavom.

Sednem kraj Sofie, te spustim glavu na sto.

"Šta je bilo?" upita me Sofia.

"Ne znam, ja ne mogu više ovako"

"Kako to misliš?" kaže.

"Ubiću se" dodam, te me jako uštipne za ruku.

"Aaa to boli"

"Treba sam ruku da ti isčupam! Budeš li pokušala, ja ću te ubiti i lično zakopati"

"Dobro, dobro, ali.." Profesorka me u pola rečenice prekine otvaravši vrata.

Za njom je ušao dečko braon rasčupane kose.

"Dobar dan deco, sedite na svoja mesta. Želim da vam predstavim novog učenika. Nemanju." doda profesorka, te sedne za sto.

"Da, ja sam Nemanja" provuče se kroz masu učenika, te sedne iza Sofie i mene.

Pogledam u Sofiu i primetim da ludi u sebi. Nasmejem se, te izvadim svesku i hemijsku.
Zvoni za kraj časa. Ustanem i krenem prema vratima, ali osetim nečiju ruku na mojoj. Okrenem se zatvorenih očiju.

"Sofia, ne mogu sad.. ouu.. ćao" otvorim oči i primetim novog učenika kako me drži za ruku.

"Izvini što te ovako naglo pitam, ali... Da li bi htela da mi pokažeš školu?" kaže i preslatko se osmehne.

"N..n..naravno" sklonim ruku, te spuštenom glavom izadjem u hodnik.

Samo moj idiot (Završena)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz