96. deo

1K 33 0
                                    

Nakon što sam se raspremila, izašla sam napolje da prošetam jednom obližnjom stazom. U šetnji mi se pridružila Sofia. Bila je jako srećna. Šetajući staom u jezeru smo ugledale male pačiće. Bili su preslatki i jako mali. Polako im pridjemo i pokušamo da ih pomazimo, ali su bili uplašeni i pobegli bi. Ustanemo i krenemo dalje. Šuma je bila prelepa. Puna čistog vazduha i veoma mirna. Nisam navikla na mir, jer pored Sofie i Chris-a mir ne bi osetila veoma dugo.
Na pola puta Chris i Jack su nam se pridrižili i stvarno je bilo lepo. Podignem pogled i primetim kako Chris namiguje Jack-u. Ostanem zbunjena, jer ko zna šta smišljaju. Sofii ne mogu ništa da urade, jer je trudna i bilo bi zajebano, dok ja... Sve je bilo moguće.
Kako je dan prolazio, tako je dan bio ipak sve topliji. U blizini sam primetila parkić pun dece. Zamolim Chris-a da svratimo do parkića, jer obožavam da se ljuljam i to mi je jedina lepša uspomena od normalnog dela moje majke. Udjemo u parkić i sednem na ljuljašku. Pošto je bila ljuljaška mnogo nisko, Chris je morao da me ljulja. Bilo je zabavno, sa moje strane. Pogledam pravo i primetim Sofiu i Jack-a na klupici preko puta nas. Bili su zagrljeni. Jack bi svojom rukom prešao preko njenog stomaka. Bilo je veoma romantično. Postajala sam sve ljubomornija, te sam ustala i poljubila Chris-a. Uzvrati mi poljubac i svoje ruke gurne u moju kosu. Podigne me na svoje kukove i pomeri se. Očigledno da deca ne bi gledala. Ruke premesti na moju zadnjicu, dok ja svoj ruke stavim oko njegovog vrata. Svoje pune usne bi pomerao moje veoma nežno u ritmu ljubavi.

Samo moj idiot (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang