"Opet ta mala" rekla je njegova maćeha.
"Problem?" kaže Chris.
"Da, takodje dok si pod mojim krovom ima da bide po mome, tako da bih te zamolila da ispratiš devojku" doda, te se nasloni na kuhinjsku radnu ploču.
"Ko si ti da mi naredjuješ?"
"Tvoja majka!" razdrala se.
"Nedaj Bože nijednom detetu, tebe za majku" uhvati me za ruku i odvede me u sobu.
Nemoj da se stidiš, niti da budeš uvredjena. Okrenuo se i zaključao vrata. Samo par sekundi kasnije, glasan udarac rukama se začuo na vratima. To je bila ona. Previše me mrzi.
"Sačekaj sekund" rekao je Chris tiho.
Nervozno je otvorio vrata. Ona je ljutito stajala naspram vrata prekstenih ruku.
"Šta hoćeš?" uzviknuo je.
"Prvo da ustane sa tog kreveta, a kao drugo da izadje iz kuće" dodala je, ali nisam ustala.
"I da je tvoja kuća, ne bih joj dao da izadje, ali pošto nije tvoja, odjebi" nasmejem se, te rukom prekrijem usta.
"Šta je tebi smešno?" odgovorila je.
"Jel zabranjeno?" kažem.
"Ustaj sa njegovog kreveta!" brzo je ušla i gurnula me.
"Alo bre, odakle ti pravo da ulaziš u moju sobu?" razdrao se Chris i izbacio je iz sobe.
"Odakle tebi pravo da me guraš!" razdere se, no ponovo udje u sobu.
Spuštenom glavom sam sedela na krevetu, isčekivajući trenutak kada će sve ovo da se završi. Nakon njihovog silnog raspravljanja, Chris me je oborio na ledja. Pomakla sam se na sredinu kreveta, te se slatko nasmejao. Vika njegove maćehe se nije smanjivao. Tj. bio je sve glasniji i glasniji. Počeo je polako da mi prilazi, dok nas nije njegova maćeha gadjala papučom.
"Nemoj nešto da si uradio sa njom!" razdere se.
Pogleda je i u sekundi okrene glavu i snažno me poljubi. Uzvrativši mu poljubac ga ujedem za usnu. Nasmejem se, te mi svoje pune, vrele usne stavi na vrat. Tiho uzdahnem i primetim da ona još uvek stoji na vratima. Nasmejem joj se u lice, te vratim pogled napred.
YOU ARE READING
Samo moj idiot (Završena)
RomanceAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...