31. deo

1.4K 46 0
                                    

Sedim napolju na klupi i nestrpljivo čekam Chrisa da dodje, jer je otišao do prodavnice, koja nažalost nije toliko blizu. Mrak je već pao, a ja već umrzlo čekam Chrisa da se vrati. Čekajući ga, primetila sam kako mi prilaze njegovi drugovi.
Podignem noge na klupu, te ih zagrlim rukama. Previše je hladno, a izašla sam bez jakne, misleći da je toplo. Prišli su mi, te seli do mene na klupu.

"Šta ćeš ti ovde?" upita me jedan lik.

"Čekam Chrisa da dodje"

"Aha. A gde je otišao?" kaže.

"Otišao je do prodavnice" kažem tiho.

"Kapiram. Ne bih ništa lično da te uvredim, ali on je otišao kod bivše" kaže sa srećom u glasu, izgledao je kao da ima neku nameru.

"Nemoguće. Chris to nikad ne bi uradio!" razderem se i nervozno ustanem sa klupe.

"Stani, pozvaću ga" uzme telefon i pozove ga.

"Lažeš me idiote! On... On me nikad ne bi ostavio u parku" kažem sa velikim suzama u očima.

"Ali jeste, Ariel" odgovori.

Okrenem se i krenem da trčim kao muva bez glave. Uplakano trčajući udarim u nekog. Uhvatim se za glavu i slučajno padnem na beton.

"Jesi dobro?" upita me nepoznat muški glas.

"Da, da" kažem brzo i obrišem suze.

"Zašto plačeš?" upita me.

Podignem glavu i primetim da i on plače.

"Zašto ti plačeš?" kažem zbunjeno.

"Ma nebitno" obriše suze.

"Hoćeš da sednemo tamo, možda mogu da ti pomognem?" upitam ga, te klimne glavom u potvrdnom smislu.

"Kako se zoveš?" upitam ga sa malim osmehom na licu.

"Ivan" doda, te me upita isto.

"Ariel" klimnem glavom i predjemo na priču.

Samo moj idiot (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang