89. deo

987 36 1
                                    

Dodjem veoma umorna kući, te se bacim na krevet. Želim da se presvučem i da legnem. Bukvalno sam preumorna. Uzmem telefon u ruke, jer mi je stiglo neko obaveštenje. Otključam telefon i pročitam obaveštenje.

"Derbi u subotu!" pročitam i ostanem previše srećna, ali ne znam koliko bi bio i Chris.

Možda bi smo mogli otići na utakmicu, ali ne znam da bi hteo. Ipak naručim karte i ostanem presrećna. Mislim da bi debri bio pun pogodak. Nakon nekog vremena, se presvučem i legnem u krevet. Opustim se i napustim sve negativne misli.

*Sutradan*

Budi me Sofiin hladan dodir. Polako otvorim oči i primetim je kako sedi do mene, i nežno me mazi po glavi. Začudjeno je pogledam, jer se ovo retko dešava. Ko zna šta je uradila ili možda šta joj treba. Zbunjeno sednem na krevet i pogledam je. Bleda je. Previše. Odjednom ustane i potrči u toalet. Izgleda da se prehladila.

"Sofia, jesi dobro?" upitam je zabrinuto.

"Ma jesam" kaže jedva.

"Gde si pokupila taj virus sine" ustanem iz kreveta i krenem prema toaletu.

"Ma ne znam, u firmi sigurno" izgovori, te se opet ispovrati.

"Fuj bre, evo ti gumica, veži kosu"

"Hvala" uzme i istom veže kosu u pundju.

"Upropastila si mi plan sa tim virusom" nasmejem se.

"Kakav plan?" upita me tiho.

"Naručila sam meni i Chris-u karte za derbi" kažem.

"Jaoo, preslatko. Idite, biću ja dobro" kaže jedva.

"Ne mogu u takvom stanju da te ostavim" dodam.

"Ariel, otičiću kod lekara i sve će biti super" namigne mi, te obriše usta peškirom.

Obučem se i krenem bez Sofie na posao. Baš je sad našla da se zarazi. Jedva čekam da pitam Chris-a, da li će želeti da ide sa mnom. Ne mislim da će odbiti, ali zbog posla bi to i moglo biti moguće..

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now