"Rea! Ustaj odmah! Šta radiš to!" razdere se njena majka, te Rea odmah ustane.
Hitro uzme jastuk na kojem smo spavale i krene da ga trese. Zbunjeno sam je gledala, kao i Chris.
"Šta glumiš?" upita je Chris.
"Ne glumim ja ništa! Ja samo štitim dete od nje" uzvikne.
Okrenem se orema Chrisu i krenem nržno da ga štipkam po obrazima. Nisam mogla da slušam njihovu raspravu.
"Ja ne znam šta ti je devojka skrivila pa tako se ponašaš!" razdere se.
"Nije mi ništa uradila, ali ko zna odakle je došla. Fuj" doda, te Chris ustane veoma nervozno.
"Slušaj me ovamo. Budeš li još jednom nešto takvo rekla za nju, ja ću ti glavu otkinuti. Kako te nije sramota. Ti si prva došla iz neke rupe i preudala se za mog oca! Kako imaš obraza nešto takvo da kažeš!" razdere se.
Brzo ustanem iz kreveta i stanem ispred Chrisa. Jako je besan i nervozan. Videlo se u očima da bi je ubio da može. Uhvatim ga za lice i spustim mu isto. Pogleda me i primeti kako mi se skupljaju suze u očima.
"Izlazi! Nemoj više da si mi izašla na oči!" razdere se, te izadje iz sobe zajedno sa Reom.
"Chris, nisi trebao. Ne želim da budeš sa njima u lošim odnosima zbog mene" kažem.
"Zašto si toliko dobra čoveče?" upita me.
"Ne znam" podignem ramena i ispustim nakupljene suze.
"Dobro je što te imam" doda i snažno me zagrli.
Nakon desetak minuta obučem stvari od juče. I sačekam Chrisa da izadje iz toaleta. Pridjem krevetu i krenem da ga nameštam. Chris izadje, te krene prema meni.
"Ostavi, sada će doći spremačica da sredi celu sobu" kaže.
"Evo završila sam"
"Uff ženo" pridje mi i ustima punim paste za zube me poljubi u obraz.
"Moramo da odemo do moje kuće" kažem.
"Zašto?"
"Moramo da odem po ranac i knjige, Chris. Moram u školu?!" odgovorim.
"Dobro onda. Samo se nadam da ti majka nije tamo"
"Nadam se"
YOU ARE READING
Samo moj idiot (Završena)
RomanceAriel je povučena i siromašna devojka. Jako mučena od strane oca, ostaje sa bratom na ulici. Njihova jedina ljubav jeste partizan. Svaki dan im je prolazio bolno, dok im majka koja je navodno umrla došla i spasila ih iz opasne krize. Ariel postaje p...