76. deo

1K 35 0
                                    

*6 dana kasnije*

Lažim u krevetu i gledam film. Još uvek se odmaram od icidenta. Htela sam da krenem da radim, ali mi Chris nije dao. Ceo dan sam sedela sama kući, dok ne bi došla Sofia i pravila mi društvo. Trebala bi uskoro da krenem sa poslom. Ne mogu više da sedim i da jedem.
Telefon mi je zazvonio. To je bio Chris. Doćiće kod mene za par minuta. Ne znam šta da radim. Presrećna sam bukvalno. Želim da ponovo budemo kao onih dana. Tada je bio moj najlepši period. Nakon silnog razmišljanja, da li da ustanem. Ipak sam odlučila da se obučem i da namestim sobu, iako mi nije u navici da sredjujem bilo šta. Dok sam nameštala krevet, stan je popunio zvuk zvona. Polako potrčim ka vratima i otvorim ista. Iza njih se nalazio Chris sa mojim omiljenim cvećem. Ostanem šokirana, jer ne znam odakle on zna moje omiljeno cveće. Udje unutra, te spustim cveće na radni sto.

"Nisi trebao da se mučiš, dobro sam" malo poskočim, te stavim pramen kose iza uha.

"Ne znam ja da li si ti dobro i ne znam šta ti radiš, ali ja sam morao da te posetim" prodje rukom kroz gustu crnu, raščupanu kosu.

Sednem na kauč, te sedne do mene.

"Hoćeš da gledamo neki film?" upitam ga tiho.

"Pusti šta god hoćeš, želim biti pored tebe" nasmeje se, te svoju ruku stavi oko mene.

"Zanimljivo, hoćemo neku romantiku ili horor" kažem.

"Horor" doda.

"Okej"

Pustim film i legnem pored njega sa nogama na stolu. Gledajući film, vremenom sam se pomerala i na kraju sam se našla na njemu, koji je svoju ruku držao na mojim ledjima. Kada je došao strašan deo, ruku sam stavila preko očiju, na šta bi se Chris nasmejao.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now