46. deo

1.2K 37 1
                                    

Njegova crna i gusta kosa bi mi padala preko lica. Vremenom bi je pomerio u stranu, ali sam odlučila ipak da mu ja pridržavam kosu. Nakon par minuta je ustao i zaključao vrata. Vratio se i nežno me poljubio pomerajući moje vrele usne. Odvojim se, no zagrizem usnu. Snažno ga zagrlim, te padne na mene. Glasno se nasmejem i pomerim se u stranu.
Jedno vreme smo se gledali, dok Chrisov drug nije došao, iako je bilo jedno 3 ujutru. Zajedno su igrali fifu, dok sam ja gledala seriju na njegovom laptopu.
Gledajući, skrenem pogled i primetim kako sunce izlazi. Blago se nasmejem i sklonim laptop sa sebe. Ustanem sa krevets i protegnem noge. Oči me bole. Protrljam oči i pridjem do Chrisa. Video se taj umor u očima. Zagrlim ga, te naslonim glavu na njegovo rame. Iz dosadne krenem da ga ljubim po licu, što mu je jako smetalo, jer je igrao.

"Aj idem ja, vidimo se u ponedeljak" rekao je njegov drug.

"Ajde, vidimo se" izadje iz sobe, te Chris za njim zaključa vrata.

Umorno me pogleda i zajedno sa njim me baci na krevet. Iako je već sunce izašlo, ipak smo odlučili da odspavamo ono što nismo.

Budi nas glasno udaranje u vrata. Pomerim se, no udarim se glavom o Chris-ovu glavu. Stavim ruku na čelo i ustanem. Sanjivo uzmem telefon i primetim da je 3 sata. Da 3 popodne. Brzo spustim telefon, misleći da kasnim u školu, ali ipak se setim da je subota i da sam slobodna. Lupanje nije prestalo, te sam prišla i otvorila. Na vratima me je sačekala njegova maćeha i jedna vrlo lepa devojka.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now