97. deo

1K 34 2
                                    

Sidjem sa njega i uhvatim ga za ruku. Vratim se u parkić gde sednem na ljuljašku. Sednuvši ugledam Sofiu i Jack-a kako se ljube. Zagledam se i ne skontam da me Chris ne ljulja. Okrenem glavu i... Slana tečnost se skupljala u mojim očima. Šokirano stavim ruke preko usta. Suze su padale preko mojih obraza.

"Na prvi pogled sam mislio da si svakakva i skroz neodgojena, dok nisam upoznao pravu tebe i smuvao te. Bilo je zapravo lepo. Svo vreme provedeno sa tobom je bilo božanstveno. Svaki tvoj poljubac bi me ostavio bez daha. Svaki minut bez tebe bi me psihički ubio. Devojko, ti si mi sludela misli, svaki minut razmišljam o tebi, svaku sekundu, svaki dan. Ne mogu da živim bez tebe Ariel. Sve loše što se desilo se desilo da bi nas ljubomorni rastavili. Želim da se svako jutro budiš pored mene, zato Ariel, da li hoćeš da se udaš za mene" rekao je pun emocija i osećanja.

Moje suze su krenule da padaju sve više i više.
Klimnem glavom uplakano i skočim mu u zagrljaj. Nasmeje se i stavi mi prsten. Ne mogu da verujem. Na početku nisam mogla da zamislim, da ćemo Chris i ja uopšte biti u dobrim odnosima, a ne da će da me zaprosi. Ovo je najbolji dan u mom životu. Moje suze su bile suze radosnice. Polako mu pridjem i spojim nam usne u dug poljubac. Sama zamisao da ću ceo život provesti sa ovim idiotom me je teralo na smeh. Kada bi Chris prestao da diše i ja bi. Živim za njega i živeću, jer je on idiot koji mi je ulepšao život. Ne želim da se desi nešto veoma loše.
Odvojimo se, te začujem jak pljesak oko nas. Nasmejemo se, te ustanemo. Sofia je plakala od sreće, dok bi je Jack smirivao. Brzo ustane i zagrli me. Nisam mislila da će mi se ovo desiti, ali mi je drago što smo Sofia i ja u kontaktu i što će mo ostati. Ceo život je uz mene i smatram je sestrom. Jako mi je drago što ću prva postati tetka. Znam da bi Sofia želela da i ona postane tetka, ali možda će postati u bližoj budućnosti.

Samo moj idiot (Završena)Where stories live. Discover now