82. deo

1K 34 0
                                    

Potrčim i pokušam da ga odvojim, ali nije hteo da odustane. Zašto ovo radi. Izgubiće projekat zbog mene. Ponovo krenem da ih rastavim, ali u Chris-ovom licu se mogla videti ta bes. Zašto? To je samo obična stolica.

"Chris, molim te. Pusti" kažem, pokušavajući da stanem izmedju njih.

"Šta ti je Chris, to je obična mutava radnica" rekao je čovek, kojeg je Chris hteo da ubije.

"Toliku želju imaš da te sutra pokopam 2 metra ispod zemlje" uzvikne.

"Nemoj, molim te. Zbog mene" već krenu da mi se sakuplja slana tečnost u očima, jer sam ja kriva, ako izgube projekat i dobiću otkaz.

"Ariel, neću dopustiti da deda govori nešto takvo o tebi" uzvikne, te ga pusti i snažno me zagrli.

Ovo nije trebalo da se desi. Nisam vredna svadje, pogotovo zbog obične stolice. Kontam da je to posebna stolica, ali dobro. Barem ništa nije uradio, što je veoma bitno.

"Gde si našao tu balavicu..." uzdahne.

"Izvini?" rekao je Chris, te krenuo na njega.

Brzo krenem da ga guram, kao i ostali.

"Ne, Chris molim te" uzviknem.

"Pazi šta pričaš!" razdere se.

"Kao da sam nešto pogrešno rekao" prevrne očima, no Chris skoči na njega.

Nisam znala u tom trenutku da radim. Svi su prišli i krenuli da ga pomeraju od njega, ali Chris se nimalo nije dao. Nisam znala šta da radim. Bila sam slaba nad njim. Počela sam da ga mazim po licu, ali nije reagovao. Imala sam nešto na umu, ali ne znam da bi to bio pogrešan potez. Ne znam da li će mu to smetati, jer ipak smo na snimanju, ali morala sam nešto da preduzmem pre nego što ga ne ubije. Bilo je zastrašujuće gledati Chris-a kako se nervira.

Samo moj idiot (Završena)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang