Ch 🎐16🎐

3.4K 247 10
                                    

"က​ေလး​ေလး....."

​ဗိုက္​​ေလးကို ပြတ္​သတ္​​ေနမိသည္​

"က​ေလး​ေလး ခံစားမိလားဟင္​ အျပင္​က ​ေလ​ေျပ​ေလး​ေတြရဲ႕  အထိအ​ေတြ႔ကို အရမ္​းႏူးညံ့တယ္​"

"ၿပီး​ေတာ့ က​ေလး​ေလး ၾကားရလား ငွက္​​ေလး​ေတြရဲ႕ သီခ်င္​းဆိုသံကို  အရမ္​းသာယာတယ္​"

"​က​ေလး​ေလး ျမင္​ရလားဟင္​ ​ေကာင္​းကင္​ႀကီးက
တိမ္​တိုက္​​ေတြကို  အရမ္​းျကည့္​ေကာင္းတယ္​​​ေနာ္​"

"ပါးပါးရဲ႕ က​ေလး​ေလး ​ေတြ႔​ေနရလား  ပန္းပင္​​ေလး​ေတြကို  အရမ္​းလွတယ္​ "

"ၿပီး​ေတာ့ ပါးပါး အသံကို ၾကားရလား  ပါးပါး အသံက ႏွစ္​လိုဖြယ္​​ေကာင္​းလားဟင္​"

"ၿပီး​ေတာ့ ပါးပါး မ်က္​နာကို ျမင္​​ေတြ႔ရလား ဟင္​ "

"ပါးပါးက ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလား "

"ဘာလို႔ ပါးပါးကို မင္​း appa က သ​ေဘာမက်တာလဲ မသိဘူး​ေနာ္​ "

"ၿပီး​ေတာ့  မုန္​းစရာ​ေကာင္​းလို႔လားဟင္​ "

"မင္​း appa က အျမဲ မုန္​း​ေနတာ "

"ဟင္​း  ဒီကမ႓ာမွာ မင္​း ရဲ႕ ​ေဖ​ေဖႀကီးနဲ႔ ​ေမ​ေမႀကီးက လြဲရင္​ ပါးပါးကို ဘယ္​သူမွ မခ်စ္​ဘူး​ေနာ္​ "

"ပါးပါး လည္​း တစ္​ခါတစ္​​ေလ အခ်စ္​ခံၾကည္​့ခ်င္​တယ္​"

"ပါးပါးက အစြန႔္​ပစ္​ခံ လူတစ္​​ေယာက္​ပါကြာ "

"​ေဖ​ေဖႀကီးနဲ႔ ​ေမ​ေမႀကီး ​ေျပာ​ေနတာကို ပါးပါးၾကားခဲ့တယ္​ သိလား"

"ပါးပါး က ​ေမြးစားသား​တဲ့ေလ အသက္​ 10 ႏွစ္​​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကို ​သူတို႔ကေမြးစားခဲ့တာ  အဲ့​ေကာင္​​ေလးရဲ႕ မိဘအရင္​း​ေတြက သူ႔ကို စြန္​႔ပစ္​ၿပီး ဟိုးအ​ေဝးကို ထြက္​သြားၾကၿပီ  "

"အဲ့​ေကာင္​​ေလး ႏိုးလာတဲ့အခ်ိန္​တစ္​ခုက  ​ေဆးရံုမွာ  သူ႔ဦး​ေႏွာက္​ထဲမွာ ဘာမွမရိွဘူး  သူဘာမွကိုမသိ​ေတာ့တာ  ဒါကို​ေဘးက  လင္​မယား ႏွစ္​​ေယာက္​က  သူ႔မိဘ​ေတြတဲ့  ​ေကာင္​​ေလးက  သူတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔ အိမ္​ႀကီးတစ္​အိမ္​မွာ အတူတူ ​ေနတယ္​   သူတို႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ကလည္​း ခ်စ္​႐ွာပါတယ္​  ဒါနဲ႔ အဲ့ဒီ လူႏွစ္​​ေယာက္​ကို  ဘယ္​သူမွန္​းမသိတဲ့ လူတစ္​​ေယာက္​က ​ေထာက္​ပံ့​ေၾကး​ေပး​ေနတာ  "

ၿငိဳးမ်က္​ရယ္​မ​ေျပ 🎐Completed🎐Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin