Ch 🎐74🎐

2.5K 166 3
                                    

"လူၾကီး ကတိမတည္​ဘူး လြယ္​လြယ္​​ေပးၿပီး လြယ္​လြယ္​ဖ်က္​တယ္​ "

"တကယ္​ မရည္​ရြယ္​ပါဘူးကြာ ကိုယ္​​ေလ ​ဒါ ​ေနာက္​ဆံုး တစ္​​ေခါက္​ပါပဲကြာ ​ေနာက္​ဆံုးပါပဲ "

"မသိဘူး ဘာမွလာမ​ေျပာနဲ႔ လူႀကီးက က်​ေနာ္​့စကားကို အ​ေလး မထားဘူး "

"မဟုတ္​ရပါဘူးကြာ ​ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ က​ေလးရယ္​ က​ေလးစကားကို အ​ေလးမထားတာ မဟုတ္​ရပါဘူး ဒီ​ေကာင္​က​ေလ ကိုယ္​တို႔ company ကို​ေလ ....."

"​ေတာ္​ က်​ေနာ္​ မသိခ်င္​ဘူး company က ကိစၥ​ေတြ မသိခ်င္​ဘူး က်​ေနာ္​ သိတာ လူႀကီး လူသတ္​တယ္​ က်​ေနာ္​့ကို မသတ္​ပါဘူးလို႔ ကတိ​ေပးထားၿပီးမွ လူထပ္​သတ္​တယ္​ "

"က​ေလးက ဘာလို႔ ဂို​ေဒါင္​စီ လိုက္​လာရတာလဲ
ကြာ "

"လိုက္​လာလို႔​ေပါ့ မလိုက္​လာရင္​ လူႀကီး ကတိဖ်က္​တာကို ျမင္​လိုက္​ရမွာ မဟုတ္​ဘူး​ေလ လူၾကီး က်​ေနာ္​့စကားကို အ​ေလးမထားတာကို သိလိုက္​ရမွာမဟုတ္​ဘူး​ေလ "

"ကိုယ္​ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ကြာ ဒီတစ္​​ေခါက္​ ​ေနာက္​ဆံုးပါပဲ "

"ဘာမွလာမ​ေျပာနဲ႔​ေတာ့ က်​ေနာ္​သိသြားၿပီ လူၾကီးက က်​ေနာ္​့ကို တကယ္​ မခ်စ္​ပါဘူး ဒါ​ေၾကာင္​့ က်​ေနာ္​့စကားကို​ အ​ေလးမထားတာ "

"မဟုတ္​ဘူး က​ေလး မဟုတ္​ရပါဘူးကြာ ကိုယ္​က​​ေလးကိုတကယ္​ခ်စ္​တာပါ "

"လိမ္​​ေနတာ လူၾကီး ​ေျပာတာ​ေတြ အကုန္​လံုးက အလိမ္​အညာ​ေတြခ်ည္​းပဲ အရင္​ကလည္​း လိမ္​တယ္​ အခုလည္​း လိမ္​​ေန​ေသးတယ္​ "

"က​ေလးကို ခ်စ္​တာ အစစ္​အမွန္​ပါကြာ "

"မယံုဘူး က်​ေနာ္​ လူႀကီးကို မခ်စ္​​ေတာ့ဘူး မုန္​းတယ္​ "

"မ​ေျပာပါနဲ႔ကြာ က​ေလး မ​ေက်နပ္​ရင္​​ေလ ထုပါ ႐ိုက္​လိုက္​ပါ မုန္​းတယ္​လို႔​ေတာ့ မ​ေျပာပါနဲ႔ကြာ ကိုယ္​ တကယ္​ ခံႏိုင္​ရည္​မရိွဘူး "

"မုန္​းတယ္​ လူၾကီးကို က်​ေနာ္​ အရမ္​း မုန္​းတယ္​ !! "

ဝမ္​းနည္​း​ေဒါ​သ​ေၾကာင္​့ ငိုလည္​းငိုမိပါ​သည္​

ၿငိဳးမ်က္​ရယ္​မ​ေျပ 🎐Completed🎐Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang