Ch 🎐33🎐

3.6K 258 14
                                    

"oh sehun "

"အင္​း  "

"ဟိုမွာ ၾကည္​့လိုက္​ "

သူမၫႊန္​ျပတဲ့​ေနရာကိုၾကည္​့မိ​ေတာ့  xiao luhan နဲ႔ kai

"အင္​း ဘာျဖစ္​လို႔လဲ "

"kai က အရမ္​း ဂ႐ုစိုက္​တာ​ေနာ္​ xiao luhan ကို "

"မဟုတ္​ပါဘူး   ဘယ္​မွာ ဂ႐ုစိုက္​လို႔လဲ ပံုမွန္​ပဲ စကား​ေျပာၾကတာပါ "

"ငါ နင္​့ကို ​ေျပာျပမယ္​  ​ေသခ်ာနား​ေထာင္​"

"........."

"​ဗိုက္​ထဲက က​ေလးက  အျပင္​က ျဖစ္​​ေနတာ​ေတြကို လိုက္​မွတ္​တတ္​တယ္​ဟ"

"..........."

"kai က xiao luhan ကို အရမ္​း ဂ႐ုစိုက္​​ေနတာကိုလည္​း  မွတ္​ထားမွာ "

".........."

"ဒါ​ေၾကာင္​့ က​ေလးက သူ႔အ​ေဖကို ဂ႐ုစိုက္​တဲ့ လူကို ပိုခ်စ္​တယ္​ဟ "

"ဘာ!!!! "

"​မ​ေအာ္​ပါနဲ႔ဟယ္​ နင္​ကလည္​း "

".........."

"က​ေလးက သူႀကီးလာရင္​ သူ႔ကို  ဂ႐ုစိုက္​တဲ့လူကို ပိုခ်စ္​မွာ ၿပီး​ေတာ့ သူ႔အ​ေဖ လိုကို သတ္​မွတ္​မွာ "

"..........."

ဘာမွ​ေတာ့ ျပန္​မ​ေျပာ​ေပမဲ့ လက္​သီးကို ဆုပ္​ၿပီး
အံကို ႀကိတ္​ထားလိုက္​သည္​

"ၿပီး​ေတာ့ က​ေလးလြယ္​ထားရတဲ့လူကလည္​း  သူ႔ကို ဂရုစိုက္တဲ့လူကို​​ပဲ  အားကိုးမွာ  နင္​့ကို ဘယ္​​ေတာ့မွ  အားကိုးမွာ မဟုတ္​ဘူး "

".........."

"​ေနာက္​ပိုင္​းက်ရင္​ သူ႔စိတ္​ထဲမွာ အဲ့လူက ​ေနရာပါ ဝင္​ယူလာႏိုင္​တယ္​ သူ႔စိတ္​ထဲမွာ အဲ့လူ ရိွလာႏိုင္​တယ္​"

"မရိွရပါဘူး သူ႔စိတ္​ထဲမွာ ငါတစ္​​ေယာက္​ထဲပဲ ရိွရမွာ"

"ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​သည္​​ေတြက ဂ႐ုစိုက္​မႈလိုတယ္​ဟ"

".........."

"နင္​့​ေယာက်ာ္း​ကို  ၾကည္​့လိုက္​စမ္​း  ​ေသး​ေသး​ေလးပဲ ရိွ​ေတာ့တယ္​   ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​သည္​​ေတြက  အစားအ​ေသာက္​ ​ေရြးတယ္​ဟ တခ်ိဳ႕ဟာ​ေတြဆို  မစား​ေတာ့ဘူး  အဲ့ဒါ ကိုယ္​က ဂ႐ုစိုက္​ၿပီး ​ေကြၽး​ေပးရတယ္​  ၿပီး​ေတာ့​ေနာ္​ က​ေလးက သူစားခ်င္​တာကို ​ေကြၽးတဲ့လူကိုပဲ  ခ်စ္​တာ"

ၿငိဳးမ်က္​ရယ္​မ​ေျပ 🎐Completed🎐Onde histórias criam vida. Descubra agora