One

1.8K 88 2
                                    

Usazená na koženém sedadle vlaku a hlavou opřenou o teď už zamlžené okýnko jsem pozorovala rychle měnící se krajinu. Nebezpečně rychle ujíždějící vlak se hnal po kolejích s hlasitým duněním a já přemýšlela, jaké by to bylo, kdybych pod několik tun vážící vlak skočila. Moje tělo by bylo bezvládně mučené k nepoznání.

Dlaní jsem přejela přes zamlžené sklo od mého teplého dechu a zahleděla se ven. Travnatá krajina se měnila v budovy a mně se začínaly únavou zavírat oči. Ztěžklá víčka mě přemohla a než se moje tělo odevzdalo spánku, po tváři mi stekla hořká slza.

Vlak sebou prudce škubl a to mě ze spánku probralo. Protřela jsem si zalepené oči a při pohledu z okýnka jsem si uvědomila, že jsem na místě. Popadla jsem kufr a pomalu ho soukala z vlaku.

Studený vánek mi rozfoukával vlasy a já s pohledem upnutým na černé tenisky táhla kufr pod střechu nádraží.

"Steph?" ozval se za mnou povědomý hlas. Otočila jsem hlavu a spatřila Jaka. Oděný do kožené bundy, upnutých roztrhaných riflí a černých vyšších bot.

"Chyběla jsi mi." zašeptal mi do vlasů, když mě sevřel v objetí.

"Ty mě taky." lehce jsem se usmála a odtáhla se od něj. Vzal mi kufr a vedl mě k autu. Otevřel mi dveře, když jsem nastoupila, dal kufr do kufru auta a posadil se na místo řidiče.

Nastartoval a po chvíli zdlouhavého mlčení se na mě smutně podíval. Mlčela jsem. Smutně zírala před sebe a dlouhými bledými prsty si pohrávala s koženým náramkem.

"Mrzí mě to." zašeptal. Mírně jsem zvedla hlavu a zadívala se na něj. Zvednul ruku, odhrnul mi několik pramenů vlasů z obličeje a s krátkým pohlazením po tváři ruku zase dal dolů. Nepatrně jsem se usmála a zase se zadívala z okna.

Auto pomalu zastavilo a Jake vystoupil z auta. Vzal mi kufr a mířil ke dveřím. Já ho kousek za ním doprovázela. Otevřel dveře, skopl si boty z nohou, kufr opřel o stěnu a pokynul mi, abych ho následovala.

"Ehm.." začal, aby upoutal pozornost kluků. Ti, když si mě všimli přerušili činnost, kterou provozovali a dívali se na mně. "Tohle je moje sestra Steph." představil mě, kluci se okamžitě zvedli a postupně mé drobné tělo uvěznil každý z nich v obětí.

Andy se na mě zářivě usmíval a to mě trošku povzbudilo. Jeho modré oči zářily jako dvě lucerničky a jeho zářivý úsměv ve mě vyvolával pocit štěstí, i když tomu tak nebylo. On byl snad první za poslední dobu, komu se podařilo na mé bledé tváři vykouzlit aspoň malý, upřímný úsměv.

"Půjdu ti ukázat pokoj, ať si můžeš vybalit." usmál se na mě a chytil mě kolem ramen Jake. Kluci na mě koukali jak na zjevení a když mě Jake odváděl po schodech nahoru, stále stáli na chodbě v řadě a sledovali každý náš pohyb.

"Kdyby jsi cokoli potřebovala, stačí říct." řekl při opírání kufru o zeď v mém novém pokoji.

"Dobře. Ještě jednou ti moc děkuju." pousmála jsem se na něj, přesto se smutnýma očima a objala ho. Tolik se mi po něm stýskalo.

"Fajn, kdyžtak budu dole." informoval mě a pomalu odcházel chodbou.

Posadila jsem se na docela prostornou, pěkně ustlanou postel a zabořila si hlavu do dlaní. Po tváři mi stekla horká slaná kapička a za ní následovaly další. Nechávala jsem je volně stékat a proplétat se s mými dlaněmi. Moje tělo začal ovládat pláč.

Donutila jsem se vstát a klekla si k černému kufru, který jsem pomalu začala rozepínat. Bylo tu jen tak málo z mého života. Začala jsem vyndávat úhledně poskládanou trochu oblečení. Nebrala jsem si ho moc, jen to nejdůležitější. Místo toho jsem si sem přivezla věci, co pro mně mnoho znamenaly.

Oblečení jsem urovnala do velké skříně, která byla i po mém zaplnění poloprázdná, zaplnila jsem poličky a nakonec na noční stolek položila fotku mě, mámy a Jaka. Přejela jsem po tenkém skle zarámované fotky bříškem prstu. Do očí se mi draly slzy. Skousla jsem si spodní ret a zavřela jsem oči. Silně jsem držela oční víčka zavřená a nechtěla pustit na povrch zemský ani jednu slzu.

"Um.. Steph?" ozval se zamnou tichý hlas Jinxxe.

"Ano?" rychle jsem si setřela drobné slzičky, které i přes mojí nepropustnou bariéru proklouzly ven.

"Já jenom, jestli nechceš jít za náma. Kluci by byli rádi." usmál se na mě. Vstala jsem z postele a následovala Jinxxe dolů.

Jake když mě viděl, hned se rozzářil a pokynul mi, abych se posadila vedle něj.

"Umm.. na co se chcete dívat?" nadhodil Ash, když v místnosti vládlo trapné ticho.

"Batman!" rozzářil se Andy a Ash ho spražil pohledem.

"Steph?" pokračoval, aby Andymu naznačil že ta otázka patřila z větší části mně.

"No.. mě je to asi jedno. Asi se půjdu nejdřív umýt." usmála jsem se na něj.

"Fajn, příjdeš pak?" ujišťoval se hned Jake. Kývla jsem hlavou n souhlas a vracela se zpět do pokoje.

Ze skříně jsem vyndala černé delší triko s nápisy a znaky mých oblíbených kapel a k tomu šedé legíny. Do druhé ruky jsem vzala ručník a menší taštičku se sprchovým gelem a dalšími věcmi a zamkla jsem se v koupelně.

Zalezla jsem si do dprchového koutu a pustila na sebe proud teplé vody, která uvolnila moje ztuhlé svaly.

Když jsem vylízala ze sprchy, bylo mi o něco málo lépe. Odložila jsem si v pokoji svoje věci a šla za ostatními, jak jsem slíbila.

Posadila jsem se vedle Jaka a Andyho z druhé strany a hned mi CC s rozzářenáma očima přinesl talíř s kouskem pizzy.

"Díky." pobaveně jsem se zakousla do křupavého těsta a CC nadšeně čekal na mou reakci.

"Chystal CC." hrdě se na mě podíval.

"Převzal jsi tu pizzu mezi dveřmi, to snad nejde zkazit." protočil očima Ash a Jinxx se začal smát.

"Ale kdybych ji neobjednal, žádnou pizzu bysme neměli." zatvářil se smutně.

Tiše, ale přesto smutně jsem se zasmála nad jejich nesmyslnou hádkou.

Andy pustil televizi a ta upoutala veškerou pozornost všech. Po dnešním náročném dni jsem byla unavená. Hlava mi klesla na Jakovo rameno a Andy přeze mě přehodil deku. Cítila jsem Jakovu ruku na svých vlasech, jak mě přes ně láskyplně hladil a druhou rukou mě jemně objímal.


Shadows dieKde žijí příběhy. Začni objevovat