R̸e̸l̸a̸ç̸ã̸o̸ c̸a̸n̸c̸e̸l̸a̸d̸a̸

8.5K 566 77
                                    

ᴇᴜ ᴏʟʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴊᴇɪᴋᴇɪ ᴛʀɪsᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ.

_ ᴠᴏᴄᴇ̂ ϙᴜᴇʀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ? - ғᴀʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

_ ᴠᴏᴄᴇ̂ ϙᴜᴇʀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ? - ғᴀʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.

_ ᴀᴄʜᴏ ϙᴜᴇ sɪᴍ, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴀ́ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ...- ᴇʟᴇ ᴅɪᴢ.

_ ᴏᴋ ᴇ ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ᴏ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ? - ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏ.

_ ᴘᴏʀϙᴜᴇ sᴏᴍᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ ᴊᴏᴠᴇɴs ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛᴇᴍ 16 ᴀɴᴏs ᴇ ᴇᴜ 17...ᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴀɪ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀ ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏs sᴇɢᴜɪʀ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs? ᴀ ғᴏʀᴍᴀᴛᴜʀᴀ ᴇsᴛᴀ́ ʙᴇᴍ ᴀɪ́ - ᴇʟᴇ ᴅɪᴢ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ.

_ ᴠᴀᴍᴏs ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴊᴜɴᴛᴏs sᴇ ϙᴜɪsᴇʀᴍᴏs!- ᴅɪɢᴏ.

_ s/ɴ ᴇssᴀ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴛᴀ́ ᴛᴏᴅᴀ ᴇʀʀᴀᴅᴀ, ᴘᴏʀϙᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍᴏs ᴄᴏɴғɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴜᴍ ɴᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ ʙʀɪɢᴀᴍᴏs ϙᴜᴀsᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴅɪᴀs...- ᴊᴇɪᴋᴇɪ sᴇ sᴇɴᴛᴀ ᴀᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ.

_ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴏ, ᴠᴀᴍᴏs ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ - ғᴀʟᴏ.

_ ᴠᴀᴍᴏs ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ sᴇɴᴅᴏ ᴀᴍɪɢᴏs ᴄᴏᴍᴏ ᴀɴᴛᴇs? - ᴇʟᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ.

_ ᴀᴄʜᴏ ϙᴜᴇ sɪᴍ, ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ? - ғᴀʟᴏ.

_ ᴇ́ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ... sᴏᴍᴏs ᴍᴇʟʜᴏʀᴇs ᴀᴍɪɢᴏs ᴅᴇsᴅᴇ ᴅᴇ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴇ ɪssᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴜᴅᴀʀ- ᴇʟᴇ ғᴀʟᴏᴜ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ғᴏʀᴍᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ.

_ ᴏᴋ... ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ ɪʀ?! - ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ.

_ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ᴍᴇ ᴘᴇʀᴅᴏᴀʀ? - sᴇɢᴜʀᴀ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴜʟsᴏ.

_ ᴄʟᴀʀᴏ ᴊᴇɪᴋᴇɪ... ᴛᴀ́ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ - ᴏʟʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.

_ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ! - ᴇʟᴇ ᴅɪssᴇ.

_ ᴏᴋ! - ᴇᴜ ᴍᴇ ᴀғᴀsᴛᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴇ ᴠᴏᴜ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ.

_ s/ɴ! - ᴇʟᴇ ғᴀʟᴀ ᴇ ᴇᴜ ᴍᴇ ᴠɪʀᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.

_ sɪᴍ? - ғᴀʟᴇɪ.

_ ᴇᴜ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ...- ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴀ ғᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ.

_ ᴇᴜ.. ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ...- ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ғɪᴄᴀᴍ ᴍᴀʀᴇᴊᴀᴅᴏs ᴇʟᴇ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ ᴇ́ ᴅɪғɪ́ᴄɪʟ ᴅᴇᴍᴀɪs ᴀᴛᴇ́ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴀɢᴏʀᴀ.

_ ᴍᴇ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀ sᴇ ᴛᴇ ᴍᴀɢᴏᴇɪ, ᴇᴜ ᴛᴇɴᴛᴇɪ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ...ᴇᴜ ᴛᴇɴᴛᴇɪ - ᴇʟᴇ ᴅɪᴢ ϙᴜᴀsᴇ ᴄʜᴏʀᴀɴᴅᴏ.

_ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ... ᴇᴜ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂, ᴛᴀ́ ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ᴋᴏᴏᴋ - ᴅɪɢᴏ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs.

_ ᴍᴇ ʙᴇɪᴊᴇ! - ᴇʟᴇ ᴅɪᴢ.

_ ʜᴀ̃?? - ғɪᴄᴏ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ.

ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴄᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ sᴏʀʀɪʀ ᴇ ᴍᴇ ʟᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴏ ɴᴏssᴏ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ʙᴇɪᴊᴏ ғᴏɪ ᴇᴜ ϙᴜᴇ ғᴀʟᴇɪ " ᴍᴇ ʙᴇɪᴊᴇ"  ᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇ́ ᴇʟᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴀᴅᴇᴜs ᴄᴏᴍ ᴜᴍ " ᴍᴇ ʙᴇɪᴊᴇ"!

_ ᴏᴋ! - ᴅɪɢᴏ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ.

ᴇ ɴᴏ́s ʙᴇɪᴊᴀᴍᴏs ᴇ́ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴅɪᴢᴇʀ ϙᴜᴇ ɪssᴏ ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴅᴇsᴘᴇᴅɪᴅᴀ sᴇɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́, ᴘᴏɪs ᴏ ʙᴇɪᴊᴏ ᴇʀᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴsᴏ ᴇ ᴀᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴜᴍᴀ ᴘᴀɪxᴀ̃ᴏ sᴜ́ʙɪᴛᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇxɪsᴛɪᴀ ᴘᴏʀᴇ́ᴍ ᴇʀᴀ ᴍᴀɪs ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴀᴅᴏ ᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀ sᴇʀ.
ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴇᴍʙᴏʀᴀ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴏ ɴᴏssᴏ ʙᴇɪᴊᴏ ᴇ ᴀᴏ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ ᴇᴜ sɪᴍᴘʟᴇsᴍᴇɴᴛᴇ ғᴜɪ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇᴜ ϙᴜᴀʀᴛᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴀʟ, ᴇ sᴇᴍ ᴅɪsᴘᴏsɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɪsᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ...
ᴍᴇ ᴅᴇɪᴛᴇɪ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴄʜᴏʀᴇɪ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ, ɪɴᴛᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴇ...

ᴊᴋ ᴏɴɴ:

ϙᴜᴀɴᴅᴏ s/ɴ ғᴏɪ ᴇᴍʙᴏʀᴀ ᴇᴜ ʟɪɢᴜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴊɪᴍɪɴ.

ʟɪɢᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ:

_ ᴊɪᴍɪɴ ᴇᴜ ᴛᴇʀᴍɪɴᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴀ s/ɴ! - ᴅɪɢᴏ.

_ ᴏ ϙᴜᴇ? - ᴇʟᴇ ғᴀʟᴀ.

_ ᴇʀᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀssɪᴍ... ɴᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇʀɪᴀ ᴍᴀɢᴏᴀʀ ᴇʟᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs.

_ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ....

  ♡+F-R-I-E-N-D-S+♡--JKOnde histórias criam vida. Descubra agora