Osobliwość 3: Horyzont zdarzeń

790 81 9
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Człowiek to niezwykle silna jednostka. Potrafi znieść czarną serię nieszczęść i pozostać przy zmysłach. Wszystko zależy jednak od okoliczności. Kiedy te są nieco bardziej sprzyjające, wzrasta odporność, wzmacnia się pancerz ochronny i wzmaga motywacja, by wytrwać jeszcze odrobinę. Natomiast niekiedy nieszczęścia potrafią zaskakiwać w najgorszym możliwym momencie. Wówczas nawet kiepska pogoda czy zbity talerz stają się synonimem końca świata i traci się całą wolę walki o lepsze jutro.

Robertowi nigdy nie można było odmówić woli walki. W końcu - jak sam twierdził - urodził się by walczyć. Co prawda może niekoniecznie miał na myśli walkę o życie przy jednoczesnej obawie przed utratą zmysłów, ale niestety to właśnie taka rzeczywistość go zastała.

Nauczył się działać w stresie, pod presją, na obcym terytorium... 

Czy będzie potrafił wykorzystać te umiejętności w najważniejszej walce swojego życia? Wróg jest bowiem groźniejszy niż kiedykolwiek. Tym razem Robert będzie musiał zmierzyć się... z samym sobą.

_______________

Historia zawiera wulgaryzmy oraz sceny nieodpowiednie dla nieletnich

(przy każdym rozdziale, gdzie została zawarta taka scena, na początku dodatkowo wstawiłam ostrzeżenie).

Tom trzeci od maja 2018 do października 2018.

Osobliwość [boyxboy]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz