Epilog

186 11 0
                                    

Narrator*

Od samego dnia było wielkie zamieszanie. Jak w dzień wcześniej wszyscy byli spokojni. To dzisiaj przyszłe parę młode cały czas panikowały. Czy aby na pewno wszystko się uda. Chociaż ich rodzice próbowali ich uspokoić. To gołym okiem można było zauważyć że również się obawiają tego co ma być. Ale szybko się opanowali i zaczęli jakimś sposobem uspakajać swoje dzieci. Nie wiedząc nawet ile czasu zostało. Dopiero gdy skrzaty się pojawiły i poinformowały że już za godzinę ma się odbyć uroczystość. To wszyscy włączyli jak najszybsze tempo aby wszystko się udało. 

____*____

W tym czasie reszta gości ze spokojem przygotowywała się na tą uroczystość. Zastanawiając się przy tym jak to będzie wszystko wyglądało. Wiele osób robiło nawet przeróżne zakłady. A dokładniej bliźniacy którzy podjęli że to jest odpowiedni moment. Gdyby przyszłe małżeństwa dowiedziały się o jakie zakłady chodzi. To dwa razy nie mówić że bliźniacy mieliby zmieniony kolor włosów, ponieważ zakładali w między innymi która z par zostanie prędzej rodzicami. Ginny już sobie wyobrażała zemstę. Ale nie oznajmiła tego na głos, ponieważ znając jej szczęście to ktoś nie proszony mógł to usłyszeć. I nie wiedząc czemu do głowy przyszli jej Harry i Hermiona, ponieważ nie raz w szkole tak miałem. 


____*____


Gdy wybiła odpowiednia godzina to młodzi wraz z rodzicami pojawili się w dworze gdzie miało się odbyć ich ślub. Na środku sali czekali już na swoich partnerów Harry i Abraxasa. Reszta ciekawość obserwowało to co się dzieje dokoła. Gdy przestali to odezwał się urzędnik Ministerstwa aby rozpocząć ceremonię. Młodzi przy świadkach od razu złożyli przysięgę. Gdy skończyli to, to samo uczynili ich świadkowie. A potem wszyscy goście podnieśli różdżki aby zapieczętować oba małżeństwa. Gdy to się stało to obie pary się pocałowali. I gdy tylko przestali to wraz z zaproszonymi gości przenieśli się do posiadłości gdzie miała się odbyć uroczystość. Gdy wszyscy się pojawili to okazało się że wszystko jest przygotowane i można zasiąść do stołu aby coś zjeść a później zacząć zabawę. W międzyczasie jakimś dziwnym sposobem Harry dowiedział się co wykombinowali bliźniacy. I poinformował o tym tylko swojego szwagra. I wspólnie podjęli że zrobią to tak aby w przyszłości to bliźniacy będą najbardziej stratni. A wiedzą co ci zakładali. To wiedzieli co mają zrobić aby przegrali. Trzeba przyznać że zapowiada się ciekawa przyszłość. Gdy to uzgodnili to jak gdyby nigdy nic wrócili do towarzystwa. I zachowywali się jakby nic nie knuli. A rzeczywistości było właśnie odwrotnie. O czym wiedziała tylko ta dwójka. Gdy wrócili to impreza trwała aż do białego ranka. I wszyscy oczekiwali już poprawin. Ale nie mówili tego na głos.


____*____

Gdy wszyscy się bawili. To nikt nie myślał co im przyniesie przyszłość. A trzeba było przyznać że każdą parę czekała wiele przeżyć, niespodzianek i wiele jeszcze przyjemnych jak i nieprzyjemnych życiowych wydarzeń. O czym mieli się dowiedzieć dopiero w dalekiej przyszłości. Ale teraz nikt nie myślał co będzie dalej. Zamiast dobrze się bawili. A co niektórzy nawet planowali już swoje śluby.



Harry Riddle - ostatni rok w Hogwarcie (zakończona)Where stories live. Discover now