Înainte de toate, ăștia sunt Condamnații lui MadeleineMagnuson. Nu știu dacă mai sunt și alții ai altcuiva, dar nu vreau să se creadă că e vreo lucrare plagiată sau mai știu eu ce.
Eu tot MadeleineMagnuson sunt, în caz că nu m-am exprimat bine mai sus:)
M-am decis să postez această carte pe alt cont, din moment ce pentru mine este ceva de domeniul trecutului și reprezintă ceva ce, sincer, nu aș vrea ca ai mei cunoscuți să vadă pe profilul meu:)) E prima carte (virtual vorbind) pe care am scris-o vreodată și trebuie să recunosc că să o șterg definitiv (așa cum am vrut să fac anul trecut) nu ar fi un pas simplu pentru mine. Sunt o persoană care ține la amintiri, care apreciază orice moment bun sau rău din trecut care a făcut-o să își schimbe percepția/să gândească altfel/să evolueze. În acest caz, s-a întâmplat să evoluez în ale scrisului (cred eu) datorită acestei cărți. Mulți/multe dintre voi m-au rugat să nu o șterg, așa că m-am conformat, gândindu-mă că nici mie nu mi-ar plăcea să dispară de pe site o carte care mi-e dragă.
Nu o să modific nimic la ea. Rămâne același fanfiction cu Harry Styles, plin de destule greșeli gramaticale/de exprimare, de momente penibile, de patetica mafie printre adolescenți și de cele câteva lecții de viață strecurate printre ele.
Singura modificare pe care o să o fac la ea este coperta. Și o să dispară toate acele 516,596 de mii de vizualizări și cele 20,875 de mii de voturi pe care le-a strâns până la data de 7 noiembrie 2020, ora 21:47, ora la care tastez cuvintele astea. Din păcate și în același timp din fericire, o să dispară și comentariile voastre, și ale mele.
Ca o încheiere, vreau să știți că nu o să mai revin niciodată asupra ei. Nu o să mai scriu nicio continuare la ea, așa cum am încercat de multe ori și în multe feluri. Să fiu sinceră, romance/ficțiunea de adolescenți/ ficțiunea generală sunt genuri cu care nu mai sunt compatibilă, deși am prin ciorne multe tentative de astfel de povești. Sunt destul de sigură că o să mă găsiți pe Wattpad doar la categoria de fantezie.
Cam atât. Vă mulțumesc și sper să vă bucurați de Condamnați așa cum e, voi, cei care vreți să o (re)citiți.
❤
CITEȘTI
Condamnați
FanfictionCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...