- Au facut ce?! Il intreb socata dupa ce meditez la cuvintele sale.
- M-au dat afara in suturi cand le-am spus ca Millikan ne-a gasit!
- Si unde a fost Vladimir?
- Uite care e ironia: chiar el a facut-o! spune si lasa bagajul sa cada pe podea si inchide usa cu piciorul.
Asta e o situatie la care chiar nu ma asteptam. Rusii sa-mi dea afara fiica din tara e o chestie pe care nici in cele mai rele cosmaruri nu am avut-o. Si nu vor sa mai auda de mine ? Ei chiar uita cine e sefa in toate treburile astea?
Cineva trebuie sa le aduca aminte cui sa asculte ordinele.
- Ce fac 5 masculi in casa mea ? zice uitandu-se la baietii de pe canapea.
- Casa noastra. Ei sunt-
- Nenorocirea aia de girafa pe doua picioare tocmai imi poarta hainele? Ma intrerupe tipand in soapta pentru a nu o trezi pe Katia, care dormea ca un ingeras in bratele sale si isi mijeste ochii la Dylan care statea aplecat cu mana intinsa pe podea, de unde voia sa ia o haina, dar ramane incremenit cand il aude pe Jace.
Cu ocazia asta, tocmai acum imi dau seama ca Dylan inca ii purta hainele. Cand venisem inapoi de la cimitir, oprise la apartamentul sau, dar se pare ca fusesem atat de distrasa incat nu realizasem ca se schimbase.
De ce ii pastrase hainele ? Ii se pareau oare comode?
Totusi , arata atat de caraghios in ele.
- Unde am ajuns? Se intreaba Jace privind teatral prin jur. Lipsesc mai putin de doua zile si dau de asa destrabalare in casa . Uuu, imi place, spune si face pervers din sprancene.
- Oh , nu mai-PENTRU NUMELE LUI DUMNEZEU, CE I-AI FACUT COPILULUI MEU? Urlu cand vad ca fata Katiei e toata acoperita de carioci colorate.
- Si-a facut-o singura! Protesteaza Jace ca un bebelus.
- COPILUL TAU?! Intreaba toti in cor si tocmai atunci imi dau seama ce prostie am scos pe gura.
Ma intorc cu fata la ei si ochii mei devin halucinant de mari cand le vad gurile cascate pana la pamant, in timp ce isi mutau privirea ba pe mine, ba pe Katia, care se pare ca se trezise din cauza zgomotului pe care l-am produs.
Dylan se balangane si cade in genunchi, toate hainele pe care le tinea in brate rasfirandu-se pe podea.
Harry era singurul care imi privea fiica impasibil. Avea bratele incrucisate la piept, si chiar daca nu se uita la mine, ii puteam simti furia din privire pana in maduva oaselor.
In urmatoarele cateva minute nu mai spunem nimic, dar linistea este intrerupta de Jace care mi se adreseaza de parca nimic nu s-ar fi intamplat:
- Ti-am adus mango.
Toti par ca-si revin dintr-o transa si Dylan se ridica de pe podea, stergandu-si praful de pe haine.
- Ai un copil ? intreaba inca o data si se apropie de mine.
Imi molfai limba in gura si ma indrept catre Jace cand Katia incepe sa gangureasca ceva ce numai ea stie si isi ridica manutele spre mine, semn ca vrea sa o iau in brate.
Ii cuprind corpul firav cu ambele maini si ea imediat imi ia urechile in palmele sale micute si isi lipeste obrazul de al meu, asa cum face de fiecare data cand e cu mine.
Incepe sa chicoteasca si sa rada ca un bebelus ce e si ii musc jucaus nasucul.
- Lui mami i-a fost asa de dor de tine , ii soptesc usor si ii sterg cariocile de pe obraji cu mana dreapta.
CITEȘTI
Condamnați
FanfictionCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...