Era deja trecut cu trei ore de miezul noptii cand doctorii au incheiat cele doua operatii si pareau atat de extenuati, incat nici nu ma mira daca adormeau in picioare. Ne-au spus ca totul a decurs cum trebuie, numai ca trebuie sa asteptam douazeci si patru de ore sa vedem daca supravietuiesc, caci inca sunt in stare critica. Dupa aceea, o sa le faca GCS-ul-care nu aveam habar ce inseamna-si o sa ne spuna daca amandoi sunt in coma, fiindca dupa cele ce au vazut ei, sunt in coma.
Jace si Oliver posibil sunt in coma.
Dylan m-a sunat in tot timpul asta sa imi spuna ca si-a bagat nasul in treburile lui tata-sau si nu a gasit absolut nimic legat de o a treia persoana din Range Rover.
Asa ca dupa ce m-am dus acasa la Maria si i-am povestit totul lui Greg, care asculta tacut cu lacrimi in ochi, i-am spus sa ii sune oamenii din Rusia, Franta, Bulgaria si de oriunde altundeva si sa ii anunte ca sefa lor e disparuta.
Ca trebuie sa vina sa ne ajute sa o cautam.
Maria chiar era disparuta. Nu era pe niciunde, la niciun bar, la niciun spital si am verificat toate camerele de filmat de la aeroport si de la vama, dar nici macar nu pusese piciorul pe acolo. Oricat de misterioasa ar fi ea, nu ar pleca niciodata fara sa nu spuna cuiva, si mai ales sa nu isi imbratiseze fiica. Toate lucrurile astea au durat zile intregi, dar nu am participat tot timpul, ci am stat la spital. Liam mi-a spus ca Maria si-ar fi dorit sa stau alaturi de prietenul sau si sa il sustin, macar prin rugaciuni.
Liam avea dreptate. Nu m-a parasit nicio secunda in tot timpul asta si m-a sprijinit ca un adevarat prieten ce este.
- V-ati gandit dracului ca poate e mana lui Millikan in toate astea? Tipa Alexander pe holurile spitalelor, indreptandu-se spre noi.
Era imposibil ca el sa nu vina.
- A fost prima persoana la care ne-am gandit, idiotule.
Liam spune maraind si ma surprinde ca asa vorbeste cu el, din moment ce e primul lor schimb de replici.
- L-ati vazut pe Ian? Intreaba din nou si isi trece mainile prin par.
Eu ma lasasem de obiceiul asta, deja nu mai aveam putere sa imi ridic un deget. Doar statea cu genunchii trasi la piept si priveam pierdut podeaua.
- E la capela, ii raspunde Liam.
- Bine. Ma duc si eu acolo.
Bineinteles ca ne gandisem prima data la Millikan. Mereu ne gandeam la el cand se intampla ceva rau, dar era imposibil ca el sa o fi rapit. Aveam aproape toata Marea Britanie monitorizata video, atat terestru,cat si prin sateliti, elicoptere si avioane. Toate functionau perfect, dar ne-am dat seama ca ceva ne scapa atunci cand nu am fost avertizati cand acesta s-a dus la club dupa Maria. Cineva ne pacalea si trebuia urgent sa aflam cine. Daca nenorocitul ala a pus un singur deget pe Maria, atunci ar fi bine pentru el sa stea ascuns in vizuina sa imputita.
Doctorii sunt oameni mincinosi si nenorociti. Intotdeauna trebuie sa iti spuna adevarul, chiar daca doare si chiar daca ei stiu ca asta o sa aduca o suferinta enorma in sufletele multor oameni. Dar in acel adevar se afla si o urma de minciuna. Numai Dumnezeu poate stii cu exactitate ce se ascunde intr-un om.
Dupa 24 de ore de cand ne vorbise doctorul, inca nu stiam nimic de Jace. Si de Oliver. Le faceau acel GCS, despre care asistentele nu au vrut sa ne dea nicio informatie. Au zis ca o sa ne spuna doctorii, nu ele.
Trecusera doua zile de cand cei doi intrasera in operatie si tot doua zile de cand Maria era data disparuta. Avea multi oameni credinciosi, chiar mai multi decat am vazut la concertul lui Ed Sheeran din New Jersey. Fiecare punea totul la suflet si cauta cu mare atentie, chiar si cel mai mic indiciu care ne-ar putea duce la ea.
CITEȘTI
Condamnați
FanficCând sângele urlă după răzbunare, trebuie să îi dai ceea ce îți cere. Crescută într-o familie plină de secrete și pericol, înconjurată de iubire și atenție, Maria Wilde întâlnește greutatea vieții atunci când e răpită de cel care i-a distrus și îi v...