11. Nevada (2)

111 4 0
                                    


Maria's P.O.V

- Ai grija de Katia, Greg. Asigura-te ca are tot ce ii trebuie si scoate-o la plimbari cand e mai cald.

- Da, doamna, raspunde formal si ma indrept catre avion cand se face ultima strigare.

E vineri dimineata si suntem in aeroport, asteptand sa plecam in Vegas. Ziua de ieri a fost libera, cu motivul ca trebuie sa ne odihnim si sa ne facem bagajele. L-am lasat pe Greg sa fie bona Katiei cat timp lipsesc, deoarece se descurca al naibii de bine cu copiii. Bagajele le-am pus acum cateva minute in avion, si in momentul de fata ne cautam locurile rezervate. Din pacate, nu putem sa stam cu cine vrem, ci trebuie sa ne asezam dupa cum scrie pe bilete.

Imi zaresc locul undeva pe la jumatatea avionului si rasuflu usurata ca stau la geam. Locul de langa mine era liber, dar probabil ca urma sa se ocupe in urmatoarele secunde.

Anna cred ca era in culmea fericirii, deoarece statea cu Chad putin mai departe de mine. Melinda statea cu o fata din echipa majoretelor, si sunt surprinsa sa vad cat de multi elevi au venit.

Spre ghinionul meu, era si gasca sardinelor, iar fetele mi-au spus ca nu aveau idée cum de au venit, deoarece nu i-au vazut pe fisa cu inscrierile.

Stateau exact asa cum ii vedeai de obicei: Gigi cu Ken, Zayn cu Kai si Liam cu Harry.

Oh, deci nu stateam impreuna.

Se pare ca si el se gandea la asta, fiindca ma atinteste cu privirea si pare furios ca nu sta cu mine.

Nu stiu de ce, dar chiar voiam sa am scaunul langa al lui si sa-i pot mirosi parfumul afodisiac...

Dupa noaptea aia in care ne-am certat al dracului de rau, nu am mai vorbit absolut deloc. Privirile erau cele care comunicau, dar totusi, parca ma simteam singura. As prefera si cuvintele alea pe care stiu ca le-a spus la furie, decat linistea asta sinistra dintre noi.

Aud zgomot in stanga mea si imi iau privirea de la Harry, ducand-o pe persoana care s-a asezat pe scaunul alaturat.

Imi ridic sprancenele socata sa vad ca stau cu Boyd. Cum de dintre toate persoanele am cazut cu el? Totusi, mai bine cu el decat cu alta persoana care poate fi galagioasa sau enervanta. Pama la urma, Boyd era perfect. Tacut si linistit.

Se aseaza pe scaun si isi pune centura, avand grija sa nu ma atinga. Sunt sigura ca ma observase, dar incerca sa ma ignore.

Ma uit la Harry si vad cum rasufla usurat de parca ar fi scapat de cea mai mare povara. Si el e fericit ca stau cu Boyd? Harry ma mai priveste cateva secunde fara sa se miste si imi da in final un zambet, alaturi de o gropita, ce ma fac sa suspin si il vad cu coltul ochiului pe Boyd cum se uita confuz la mine. Ii returnez zambetul cretului, si poate ca l-as mai fi privit daca profesorul de sport nu se punea fix in fata lui, astfel incat nu puteam sa-i vad un fir de par.

- OK , putina liniste, va rog! Glasul lui intrerupe toate zgomotele si elevii isi intorc privirea asupra lui. Drumul pana in Las Vegas va dura cateva ore, in care va trebui sa respectati niste reguli. Dupa cum prea bine stiti, nu aveti voie sa va ridicati de pe scaune in timp ce avionul decoleaza sau aterizeaza. Nu aveti voie sa faceti poze, decat pe geam. Nu vorbiti cu voce tare, ca sa nu-i deranjati pe ceilalti pasageri. Nu incepeti sa va certati. Daca va este rau, anuntati-ma pe mine sau pe profesoara de engleza. Nu ezitati sa ne intrebati daca aveti nevoie de ceva. Cand vom ajunge in Vegas, vom pleca in munti cu cateva masini, in care va trebui sa ne inghesuim putin. Atat deocamdata, spune si se duce in fata, asezandu-se alaturi de profesoara.

Pana cand avionul a decolat, am ascultat cateva momente ceea ce spunea stewardesa, iar dupa aceea, fiecare a inceput sa-si vada de treaba lui. Unei fete i-a venit rau, dar nu era din liceul nostru. Probabil ca eram vreo 30-35 de elevi ce s-au inscris.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum