6. Începutul dezastrului

169 5 0
                                    

-Bineinteles ca tu poti sa fii Mickey , ii raspund si ii intorc zambetul .

Cand am intrat in incinta liceului , Dakota mi-a pus o gramada de intrebari copilaresti despre Mickey Mouse . Baietelul asta e total innebunit dupa el , are ghiozdan si niste urechi mari cu Mickey . Ce pot sa spun , si eu il am pe tricou...

- Dal Mickey o iubeste pe Minnie ?

- Sigur . Mickey e topit dupa Minnie .

Imi desfac centura si ma uit in oglinda retrovizoare . Ei sunt acolo , privindu-mi masina . Zambesc cand il vad pe tipul ala , Ken parca , ud fleasca . Si-a meritat-o .

-Atunci vlei sa fii Minnie a mea?

Ma intorc clipind marunt spre Dakota care ma priveste inocent si un zambet micut ii sta pe buze . Nu stiu daca am priceput bine , dar cred ca pustiul asta tocmai m-a intrebat daca vreau sa fiu iubita lui . Ce dragut .

- Sigur ca vreau sa fiu Minnie a ta .

Dakota zambeste si mai tare si zambesc si eu . Isi scoate din ghiozdan o pereche de urechi mari si negre , ce au in mijloc o funda roz cu buline albe si zambetul imi piere instant . Doar nu vrea sa port aia , nu ? Se apleaca spre mine si da sa mi le puna pe cap , dar ma retrag imediat .

- Daca vlei sa fii Minnie a mea , tlebuie sa polti si tu astea ca mine .

- O sa le port acasa , scumpule . Acum suntem la scoala , nu pot sa mi le pun aici.

- Dal eu vleau sa le polti acum !

- Dakota , nu-Oh , Doamne , nu plange . OK , daca mi le pun , nu mai plangi , bine ?

Zambeste slab si se opreste din plans . Nu imi vine sa cred ca m-am lasat santajata de niste lacrimi . Oh , Doamne .

Se pare ca azi ne-am asortat , purtam Mickey si Minnie Mouse .

- Te iubesc , Minnie ! Dakota imi sopteste si ma face sa chicotesc .

Tocmai am primit cea mai dulce declaratie de dragoste .

- Aww , si eu te iubesc , Mickey! Ii raspund declaratiei si ii plasez un sarut pe frunte.

Ii iau urechile si mi le pun in cap . Se pare ca toti elevii s-au adunat in jurul masinii ca baietii atunci cand boboacele defileaza pe holuri .

- S-o facem si pe asta .

Ma dau jos din masina si o ocolesc pana la usa pasagerului . Ignor susotelile si privirile perverse si il scot pe Dakota , luandu-l in brate . Imi pun geanta pe umar si inchui usa cu cheia . Mi-a luat destul de mult , avand in vedere mana mea plina de bandaje .

Scoala era chiar moderna , desi eu ma asteptam sa fiu una in stil Victorian si care sa arate mai grotesc . Dar nu , era plina de geamuri , avea trei etaje si parea renovata de curand .

- Se pare ca tarfele isi aduc copii la gradinita , o voce feminina ma face sa imi intorc capul la cativa metri departare .

Pe o banca se aflau cateva fete machiate strident , iar una ce avea parul scurt , blond pana la umeri si ochi albastri , ma privea intr-un fel superior . Purta un maiou alb ce ii lasa la vedere abdomenul plat si mai alb ca bucata de material , iar o pereche de blugi mult mai scurti decat ai mei ii acopereau o parte minuscula din fund. In picioare avea niste botine cu un toc imens , pe care probabil ca nu voi putea merge in viata mea .

Si cred ca ea e cea care tocmai m-a facut tarfa .

Imi dau ochii peste cap si decid sa o ignor. Probabil ca daca nu il aveam pe Dakota agatat de gatul meu , cu siguranta ii aveam parul blond in degetele mele .

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum