19. Secrete

113 4 3
                                    

- Ești însărcinată?!

O întreb pentru a doua oară șocat și cu gura plină de pufuleți cu aromă de cașcaval, în timp ce mâna mea se duce la gât în încercarea de a împiedica tusea ce urma să vină din cauza prafului nenorocitelor ălora de chimicale ce-mi rămăseseră pe calea digestivă. Las punga pe jumătate plină sa-mi cadă la picioare și iau paharul din stânga mea pentru a-mi hidrata corpul ce ardea ca pus pe jar din cauza veștii ce reușise să mă șocheze al dracului de mult. Gura mea bea însetata lichidul rece și răcoritor, în același timp putând să văd cum și ceilalți rămăseseră absolut încremeniți. Liam și Ken nu mai râdeau ca acum două minute, ca aproape crezusem ca e de cuviință să chem ambulanța din cauza roșelii din obrajii lor plini de riduri amuzante. Amândoi priveau cu ochii înmărmuriți spre satena cu ochii caprui și plini de lacrimi din cauza plânsului, în timp ce își plimba cu încetinitorul mâna pe abdomenul acoperit doar de materialul tricoului alb și larg, mai ales șifonat. Părul ei îi cădea în valuri pe spate, pe umeri, chiar și pe față, câteva șuvițe dezordonate fiind ude fleașcă acum. Rimelul negru i se întinsese pe obraji în șiroaie bine pronunțate, ajungandu-i aproape până la colțurile gurii ce nu își mai păstraseră zâmbetul frumos și radiant. Arăta devastată. Până și Zayn nu mai zicea nimic, își oprise mâna ce ținea țigarea în aer, atunci când se afla în procesul de a o duce la gură, să tragă substanța toxică flămând în el, până când plămânii îi deveneau adevărate organe inutile. Kai nu mai scria cine știe ce mesaje în coreeană și rămăsese proptit cu bărbia de pernă, focalizandu-si si el privirea pe fata care aparent poartă un copil în pântece. Toți eram șocați , dar Ken era mai rău decât noi la un loc. Se albise considerabil la față, și gura mai avea câțiva centimetri până când să atingă podeaua. Ochii îi erau la fel de căscați, și în același timp, plini de spaimă. Se uita șocat la ea si clipea rar, încercând sa-si dea seama dacă cuvintele ei erau adevărate. De când intrase în camera, adică acum mai puțin de două minute, liniștea era singurul lucru care se auzea. Ne dăduse vestea asta teribilă și ne lasase pe toți masca, până chiar și pe ea. Mă simțeam ca intr-un film indian, sau ca o persoană care se uita la nenorocirile alea de filme, în care aștepți să vina anul următor până când la televizor se difuzează cu încetinitorul fiecare mișcare milimetrica a tuturor personajelor. Dar întotdeauna există ceva sau cineva care să spargă atmosfera asta. O publicitate, o veste, un alt personaj . Ei bine , la noi Ken ia inițiativă.

Se ridica rapid în picioare și probabil ca nici nu mai simte răceala marmurei ca de gheață de sub tălpile sale dezgolite, și pășește ca un dinozaur spre biata făptură, ce se da și mai mulți pași în spate din cauza fricii.

- Ce dracu' e în capul tau ,femeie? Ken se răstește, ridicând un deget amenințător spre ea, ce o face să își strângă geanta la piept. Nu ai auzit în viața ta de prezervative?! Dumnezeule, ce dracului o să se întâmple cum? Nu vreau să văd umblând prin casă pui de coțofană urlători! Țipa, punandu-si mâinile în păr și trăgând de el.

Îmi frec ochii cu ambele maini, după care îmi clatin ușor capul în față și în spate. Liam se dezmeticește înaintea mea, și își arunca cartea de pe picioare pe jos cu o bufnitură, ce îi trezește și pe ceilalți, facandu-i să fie și ei atenți la discuție. Ken ia din nou inițiativă, după ce se plimba în cerc prin sufragerie.

- Ai doar 18 ani , pentru numele Dumnezeilor Dumnezeului tau! Țipa din nou, scoțând un chicot forțat de la mine. Nu l-am mai auzit de mult vorbind atât de mult despre Dumnezeu. Cum dracu o să ne descurcam cu niște puradei pe cap? Abia am bani să plătesc lumina și benzina mașinii, dar toate lucrurile costisitoare pentru un borac? Dacă nu o să fie doar unul? Dacă sunt doi? Sau Doamne sfinte, tripleți? Sau 4?! Urla și își pune picioarele bete în funcțiune, invartindu-se în jurul ei, de parcă făcea un ritual antic de aprindere a unui foc doar prin blasfemii.

CondamnațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum